Tuesday, February 07, 2012

TO BE OR NOT TO BE

peod saya dah lewat.. las peod aritu pada 27/12/2011.. hati dah berdebar nih.. saya dan encek hubby ekcelinye mmg try to conceive.. even Qayla baru je genap setahun tapi kitorang pikir2, biarlah gap dekat2 sket sbb skalirung jaga time kekecik smpi besar.. biler si abg Arsyad & Qayla gap 3 tahun, rasa jugak cam penat coz Arsyad dh bole bw diri sendiri tapi Qayla masih kecik dan perlukan perhatian lebeh.. tapi sebenarnye sgt ketara jugak kejelesan Arsyad kat adik dia.. yela 3 tahun dia manja2 ngan mommy & yayah dia.. biler dah ade adik kasih sayang tu dh kene kurang.. kadang2 sian jugak tgk Arsyad.. sbb tu kami decided nak gap dekat2 je..

laswik hari rabu, saya wat test.. beli kat guardian je.. saya amik PT yang paling murah rm18.90 ade 2 test dlm 1 kotak.. yang lain2 seme rm12.90 sekotak & above la.. so ni ler result dia.. jeng jeng jeng!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**gamba asal**



pas 5 menet, xnampak ape2 pon so saya igt negatif la resultnye tapi saya biar je EP tu dlm toilet.. sejam pastu, saya tgk bebetul baru nampak a veryyyy thin line appeared.. konfem ke x ni?? nak rasa eksaited pon cam was2 sbb xclear sgt.. korang nampak x line tu kat pic asal yg first tu???

sbb skang dah canggihkan ade photo editor maka mak dgn gedikss nye gi la wat editing.. biler saya try wat gamba jadik negatip, bole nampak kan? pastu try gelapkan gamba pon baru bole nampak jelas sket..

so camne ni? result ni bole gunapakai x? huhuhuhu.. so lasli saya ngan hubby decided nnt gi je klinik wat scan tapi bukan skang la.. tunggu ujung bulan ye.. saya xde la high hope tapi jika bonar la result ni, alhamdulillah atas rezeki yg Allah bagi.. 

even lom konfem, bole x saya gediks2 letak ticker kat sidebar ni? hehehehe

2 comments:

efa fairuz said...

wahhhhhh! kalau betul la jadi, produktif betullll!

tahniah la siap2.. hihi

Ms.Rainna said...

tq efa :)

Related Posts with Thumbnails