Monday, September 03, 2012

SET BERSALIN TANAMERA

Pas bace a few reviews, aku decided amik set Tanamera ni..42
first time nih amik set bersalin yg mahal..
memandangkan sejak wat side income ni, alhamdulillah so berani la bli yg agak mahal.. Arsyad dulu aku pakai salindah & Qayla aku pakai set HPA je..
memandangkan aku breastfeeding, aku mmg xnak bli set yg berasaskan jamu..
sebab nnt misti aku tak pakai & jadi membazir je..
membazirkan amalam shaitoonnn so no..no..noo ye~
ekceli pikir byk kali jugak time nak bli ni.. byk kali jugak diskas ngan Abie..
Abie ckp dia ok je mane2 set yg aku pilih..

packaging pos yg sangat kemas.. tabik!!!
Set Tanamera ni aku bli direct dr website Tanamera.. 
harga dia RM360 termasuk pos..
sangat senang berurusan dgn kastemer servis dia; just emel je..
pastu tranfer duit, emel kan bukti pembayaran..
hari isnin aku tranfer duit, esoknye dah dapat!!!
memang aku tabik spring toink yong yong la kat CS dia sbb sgt efisyen..
owh kredit jugak kat abg skynet yg bawak van dgn pantas utk delivery.. hihihi


biler dapat je, aku sangat2 tabik pada packaging dia.. CANTEK & KEMAS hokeyy..
ce tengok gamba tu xde kemek2 pon kanss??
aku rasa antara packaging tercantik antara set2 bersalin yg ade kat pasaran..
time ni aku rasa duit yg aku labur sebanyak RM360 tu mulai berbaloi.. huhu

skang ade promotion dapat free 1 botol VCO
Set bersalin Tanamera ni ada:
  1. Minyak Kelapa Dara : sapu pada miss V dan diminum umpama air selusuh
  2. Herba Pembersih Wanita : menyahbau dan penyembuhan luka
  3. Minyak Urut Herba : utk pembuangan angin dan lenguh di badan
  4. Tapel : menegangkan otot dan kulit kendur di perut
  5. Teh Herba : panaskan badan dan melancarkan peredaran darah
  6. Pilis : pes herba yang disapu kat dahi
  7. Skrub Badan Boreh : mengurangkan tompok hitam
  8. Sabun mandi herba : mengurangkan tompok hitam di bahagian pelipat badan
  9. Herba Mandian : menyegarkan badan
  10. Air Bunga Lavendar : memberikan aroma kesegaran diri
  11. Bengkung
Siap ade buku panduan lagi terangkan ttg kandungan & cara penggunaan


aku harap aku akan pakai set ni sampai abes seme... hehehe.. baru berbaloi dengan duit yg dilaburkan.. eceh ade hati ni nak kurus murus time pantang.. haishh bole ke tak ek.. 2 kelahiran anak aku seme xberjaya sbb xleh kawal napsu makan.. yg ke-3 ni aku nak try usahakan.. wish me luck ye ;)

2 comments:

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

ina,

aku pun cam berminat nak try tanamera ni, before this aku guna nonaroguy, efektif, badan mmg sihat. sambil tu dalam pantang nak amik herbalife utk shape kan badan dan slim cepat as my extra supplement. thanks ina!

Ms.Rainna said...

aku memula nk amik amway tp sbb BF so amik tanamera ni..
pas bersalin aku nak try SDII.. tgk testimoni seme cam besh je :)

Related Posts with Thumbnails