Thursday, September 01, 2005

5th anniversary xoxo

muahahahahahhaa!!!!!!!

mau gelak dulu.. baru masuk intro.. aku berjaya menambah lagi koleksi perfume.. maklum aar kan dis month bulan membuang duit.. tambah plak 31st 8 ni anniversary kitorang yg ke-5.. maka aku ngan mind set yg teramat la jitu tak hengatnye, melangkah ke Isetan utk merembat perfume dari Giorgio Armani.. dah lame aku target kat Armani Mania tu sbb aku teramat2 la teruja ngan bau dia yg sensual gheeto.. o yeah~o yeah~ another sbb musabab aku suka beli perfume coz bole dpt beg n miniture.. hehehe.. opss luper lak.. juger timer kaseh riban2 mak lemon to Danny coz sanggup melaburkan duit ke Isetan tu utk aku.. trimasss da maksimass!

tp yg paling suweynye hari tu time ke Aquria KLCC.. perghhh ramai giler umat hari tu.. nk sampai ke entrance pon kene beratur 3 jam! series shit aku tak tipu.. huwaaaaa abes semer otot2, tulang2 aku kehabisan minyak pelincir.. yang buat hati aku terbako sampai hangit sbb masuk dlm Aquria tu tak sampai pon 1/2 jam! lawa tu mmg la lawa interior dia tp variety ikan tu kureng aar.. dah aa sesak yamattt dlm tu..terowong pon jadik sempit n berhimpit.. perghhh mmg la aku cam tobat nak gi Aquria lg.. better aku gi Zoo Negara lagik besh..

bab penat toksah cakap aar! mmg badan aku hilang tenaga 200%.. dah aar hari sabtu sampai selasa aritu aku terlibat ngan biro makanan utk bebudak perkhemahan kat skolah.. pastu ditambah lagik ngan kesengalan aquria tu lg.. sampai bilek jer.. 'puff~' serta merta aku jadik jelly bean.. satu badan aku krem, nak gerak mmg tak larat dah.. mata aku terus on emergency n aku tak sedar bile aku tertido..

No comments:

Related Posts with Thumbnails