Thursday, December 15, 2005

kisah klasik toilet bowl

life aku biasa jer..
just skang dah slightly change..
tu pon sbb aku dah stat keje as kuli kat TWP..
tp first week keje dah kene tiaw.. amat sedeh tp terpakse keringkan hati..
banyak betol bende yg slek past two weeks nih.. enset terjun toilet bowl la.. saket la.. kene jadik kueh tiaw la oleh si babi puteh.. n environment keje yg aku still lom adapt sepenuhnye.. wat keje pon cam dah tader mood.. skang nih masih bengang pasal gaji cekgu aku yg lom dapat2 lagi.. aii marahnye.. dah la sengkek gile nih.. tp bajet tak hengatnye berangan.. nak beli gobok la, nak beli kontek lens la, nak beli kawasaki ninja la.. kakakakaka!!

ape2 pon aku dah beli enset baru atas ehsan danny di atas keseposenan muka aku time citer pasal enset yg dah kojol buat baji jumping dlm toilet bowl.. dpt gak merasa pakai enset slide.. kali ni jenis samsung lak.. muahahaha.. pasni sony eriksen, pastu ape lagik ek.. poyo la ina!!

ape pon insya Allah kalo tade kayu ara melintang kat tongah jalan, aku nak melangsungkan majlis pertunangan ngan encek iskandar daniel time hari raye aidiladha nnt.. insya-Allah..

anyway nak say kongret kat member aku teh & dania sbb dah dpt keje permanent.. doakan turn aku plak nnt..cewahhh :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails