Friday, April 20, 2007

AFTER 7 YEARS

PROLOG:ape itu prolog? ntah.. tp selalu jumpe wording ni kat dlm novel.. kekunun nak buat camtu aar tp aku tatau nak mule dr mane.. depan atau belakang? erm ramai misti suka blakang..opssss! ke nak tetengah? tengah plak ade macam2 style; doggy style, 69 style, horse style; etc style.. kuda? muahahahaha!!! biler diingat2 balik ade 3 tarikh penting aku & abie; 31/8.. 24/3.. 1/4.. mane satu nak pick as anebesari? takkan each tarikh aku nak sambut.. mampos terberak kang abie nak bajet beli hadiah.. kuang kuang kuang! oyehhh sam people ask me y aku picked 1/4 for wedding.. napeR? x leh ke? apsal nak tunggu cuti skolah plak.. suka ati mak ayah nenek belah mak aku aaa nak pick tarikh bile pon.. opss jgn terasa; itu bukan makian atau kemarahan tp ikot sedap jari gebu aku jer menaip.. huhuhu~ oke la to b frank, aku mmg ade sebab nape aku amik 1/4.. jawapannye.. tunggu next entry.. muahahahaha!!!!! MONOLOG:setelah hampir 7 tahun aku loteh dalam relationship nih, skang loteh hak lain plak.. toing!!! note* sejak jd bini org ni, aku suka berlucah2-an..

No comments:

Related Posts with Thumbnails