Monday, March 19, 2012

AEON CARD

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
dah sebulan xapdet... ish ish ishh.. cepat nye masa berlalu..
biler la mabuk ni nak berlalu jugak T_T dah xlarat nak menghadapinye..


smalam jenjalan kat JJ bukit indah sbb tingin nak makan JCo Donat & melepak kat situ.. after picking a box of six donuts & ice blended, kami pon lelepak sambil perati manusia lalu lalang.. giler xde keje kan.. Arsyad plak tetiba ngengada.. slalu dia suka donat greentea yg kaler ijau tu tapi smalam dia nak donat kaler pink pulak.. dah kene beli lagi 1 donut.. dh xkuasa nak marah, asalkan ko makan nak~

yey aku dah tuko jcard ke aeon card & redem kupon.. dapat la rm20.. ramai seh smalam kat jj.. seme nak tuko kad ngan redem kupon.. sib baik la time aku nak tekan no giliran tu ade sorang akak yg baik ati telah memberi nombo dia kat aku which is time tu gap 6 org lagi nk sampai nombo yg akak tu kasi.. syukur.. xyah aku tunggu lame2.. just aku kesian kat akak tu misti dia tunggu lama sampai dia gave-up..


ni tgk ni.. aku suka biler diorang melekat kat ayah diorang so aku bole berehat dgn tenang.. kui kui kui!~ nak-nak si Qayla tu.. sket2 ngan aku.. nak gayut je.. so biler dia menempel kat ayah dia aku sgt legaaaa.. kelako tgk ayahnye berebut ngan anak2 nak men komputer.. hahahaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails