Friday, August 17, 2012

SELAMAT HARI RAYA~

smalam ikut abie gi keje.. sbb aku dah stat cuti tapi dia blom lg..
Qayla aku anta bbsitter & Arsyad stay umah je.. bagus anak2 aku hehehe

sampai Angsana kul 10am, orang dah stat ramai.. mmg aku dah agak sbb ramai org dah stat cuti so misti ramai yg datang serbu Angsana spashly orang melayu sbb Angsana mmg syurga org melayu.. pas abie setel seme keje2 dia, kitorang gi servis kete dulu.. time kuar parking tu, perghhh mmg dah penuh parking angsana sampai kete parking kat luar2 until area LHDN.. hebatttt.. aku xsempat nak merayau kat Angsana sbb ingatkn pas servis kete nak patah balik Angsana tapi xjadi.. aku ajak abie gi JJ tebrau nak carik baju peknen raya & baju baby..

sampai JJ, manusia xramai pon.. aku rasa sbb seme org gi Angsana kot.. lgpon JJ bukan ade banyak choice baju raya.. yg dalam JJ pon xbrape menarik.. aku terus gi baby dept utk carik baju bb.. kali ni seme baju aku pilih kaler putih atau kaler unisex.. kire play safe la ni sbb aku tatau gender baby aku.. bli pon xbanyak sbb bb kan cepat besar.. yg dlm gamba tu je la, nnt ulang2 pakai.. hihihihi


pastu turun ke woman dept, trus amik je 4 lai baju peknen yg seme kalernye pepel.. mentang2 la dis year tema pepel so aku just amik yg kaler pepel.. gi fitting room tapi ramai sgt plak tgh Q so aku trus je gi bayar.. malangnye JJ skang xde member sale ke watsoeva.. yg sale yg ade sticker kaler tu je la.. so baju peknen xde sale & aku rasa time pose ni harga baju peknen makin mahal lak.. xde yg rm49, seme bantai rm59 & rm69.. ish ish ishhh.. xpe la at least dapat gak redeem sampul raya JJ yg cantik tu kire ok la kan?


tahun ni mostly bank2 seme lokek nak kasi sampul raya.. xmacam last2 year kan? apsal eh? kebajikan kastemer dah xpenting ke? padahal bank2 ni kan makin kaya.. iskk geram plak.. nak sampul raya pon dah macam mintak sedekah je.. alasannye, dah abes atau xde, yg ade utk staff je.. ape la.. ni jela sampul raya yg aku dapat tahun ni..

dari kiri : 
Affin Bank - sbb tuko duit raya, Ambank - sbb mak anak murid aku keje situ, GMH - kompeni abie keje & Aeon - every rm50 bole redeem 1 peket..

Di kesempatan ini kami sekeluarga ingin menyusun 10 jari memohon maaf andai kata ade salah silap kami di mana2 pada saudara-mara & sahabat handai.. selamat menyambut syawal!~

klik gambar utk lebih jelas

No comments:

Related Posts with Thumbnails