Thursday, February 03, 2011

SI KENIT 'Q'

IZZ QAYLA AZZAHRA BINTI ISKANDAR DANIEL
02/02/2011 : 10.20 am : 2.94kg
Assalammualaikum uncle2 & auntie2.. it's me sikenit Q..

kelmarin, baru je aku membebel pasal bende ni.. ptg kelmarin jugak encek hasben ajak gi secret recipe kat JJ bukit indah sbb dia ngidam.. Arsyad pon asyik sebut2 nk makan 'ket' (sebutan si arsyad utk kek).. aku on je sbb mmg konfiden yg aku xkan terberanak dalam masa terdekat ni (sbb dah malas berharap).. tapi tatau la nape dalam ati ni dah niat nak makan yg aku teringin hari tu jugak..

sampai2 JJ je trus ngap2 kat SR.. pastu round2 JJ cari sweater tp xjumpe.. pastu layankan Arsyad main kat playground tempat makan JJ tu.. aku sempat lg order mihun tomyum plak.. haa teringin punye pasal, xkire la baru makan kat SR.. lasli b4 balik aku singgah toilet.. skali alangkah terkojut nye eden bile nengok spender penuh darah.. mmg la aku ade rasa samting kluar tp aku igt 'white2' tu je time makan kat SR.. sib baik tak tembus sepanjang aku mengukur JJ tu.. dan paling aku bersyukur xde sakit ape2 pon even dh turun darah.. so kami balik pontian dgn keadaan bertenang..

ok nnt sambung.. nk breastfeed baby.. one of d most wonderful miracle in d world :)

3 comments:

efa fairuz said...

huaaaa dah beranak kau noks! tahniah! dapat baby girl lagi.. sepasang dah.. susah tak beranak yg ni? nanti citer eh..

muah muah pipi baby baru.. hehe

atengbest said...

Gila la ko. Nak jugak balik pontian. Pesal x pi HSI je yg dah dekat tuh... BTW congrates...

Ms.Rainna said...

ateng: eh pegi HSI lg jauh la teng.. tu kalo JJ tebrau dekat la.. JJ bukit indah dekat ngan ulu choh tu

efa: yup dah bole join club ko sepasang ;)

Related Posts with Thumbnails