Monday, June 14, 2004

last week aku dan konco² aku termasuk kak Elis (dak yg baru pindah masuk umah sewe kitorang) n Kak Zaini mengemas umah.. perghh mmg teruk giler kawasan ruang tamu ngan dapo.. so biler dah kemas tu, rasa besh n selesa.. kay, so dipendekkan citer, semalam si Kak Shimah tu balek terperanjat ala² cipan tersedak semut.. mau nye dia tak sentap biler tengok semer barang2 dia sudeh semakin kemas dan tersusun dr sebelomnyeh.. time tu aku ngan Ita tgh khusyuk tengok tv.. dia bebel² tah hape2 tah; malas aku nak amik port sgt.. kalo la ikut mulut aku yg ade tebu kat tepi bibir nih, nak ajer aku laser maut si Kak Shimah tu.. dia ingat ruang tamu tu dia punye sorang ker.. get luss!! dah aa barang bersepah² cam tongkang pecah.. kira syukur la ade org nak tolong kemaskan.. pagi tadik masa nak pi keje, ade notis kat tepi pintu.. apalaga kalo bukan dr si Kak Shimah si cipan tersedak semut tu.. salah satu ayat berbunyik :
apa perasaan kamu kalau barang² dialih dan tanpa kebenaran?
hohohohhoo~ ape perasaan yeh? kalo ikut ayat Dania aa, sure rasa malu aaa sbb ade insan lain yg tolong kemas barang² yg bersepah² tuh.. org alih misti ade sbb.. kalo barang kau tersusun cantek, sure org tak usik.. nnt la biler ade miting nnt, aku nak cp pasal bende nih semer.. umah tu hak bersama so sesama la jaga baik dr segi kebersihan, kekemasan, dan jimat² elektrik n air.. jgn ingat yg muda kene hormat yg tua bangka tu kalo yg tua tu sendiri tak hormat yg muda.. so fair n square dudd!

oh yehh~ aku dah tengok THE PUNISHER semalam kat KLCC.. tu pon actually tak planning pon.. memula ingat nak pi Jalan TAR sbb Danny nak carik ubat tp biler pi sana, dorang tgh renovate jalan tu so cam tak ramai yg jual².. so masa kat KLCC, TGV tak ramai org so apalagi.. layan aa movie.. yey!!! ala TROY tak tengok lagik :(.. next week misti tengok TROY!!!! aku skang mmg giler movie.. kalo bole every week nak tengok movie.. kekekeke.. psttt pstt~ seksi siall hero punisher tuh.. badan 6 ketak tak hengat nyeh.. bley cair aku.. misti besh kalo dpt pakwe badan sedap camtuh.. lebiu Thomas Jane ahaks!!~

ni citer pagi tadik plak.. time kitorang sampai, opis tak bukak lagik so dok aa tercegat depan tu dekat 2 jam.. tepon si incik Botak, dia baru sampai dr Terengganu.. tepon si Versace plak, dia off enset.. cinabeng sungguh.. kot ye pon beromen, takyah aa off enset.. sape yg susah? kitorang jugak.. biler dah masak nunggu, terus plan pi LowYat.. Dania nak carik cd XP so pas buang masa kat Lowyat, servey lak ke Sungei Wang.. masa merayau2 tu aku masuk aa kedai Suncomic.. warghhh!! heaven siottt! biasa aa kedai tu mmg penuh ngan komik n siri anime.. aku terus carik cd Patlabor The Movie III : WXIII.. ade!!! aarghhh eppy golek² aku.. ngah ngah ngahh.. aku mmg minat siri Patlabor nih coz sejak kecik kemetot aku dah stat foloow siri nih.. pastu aku borong 5 komik GetBackers & Detektif Conan.. weweweweweeee..

No comments:

Related Posts with Thumbnails