Wednesday, October 13, 2010

SEMUA BLOM BELI LG

Little bun in d oven dah masuk 6 bulan... Alhamdulillah

Tapi satu barang baby pon lom beli lg.. 2nd pregnancy ni rasa cam xde semangat langsung.. puff! ilang camtu jerk.. lain sgt time ngandungkn Arsyad dulu.. baru detect peknen dah sebok2 beli barang baby..

baju baby xbli lg.. tilam, set baby, etc, etc mmg langsung xde.. bile jalan2 kat shopping complex nampak baju2 baby pon x excited langsung.. cam xde perasaan.. kesian plak kat baby ni..

nape agaknye eh? sbb hasben jauh kot.. sbb aku leteh uruskan anak seorang diri kat kampong kot.. sbb atas sbb2 yg tertentu kot.. aku pon blur..

tapi rasanye baru 6 bulan ni xperlu la nak beli dulu.. tunggu la dah masuk 8 bulan baru carik seme tu.. lgpon blom list lagi barang2 baby yg perlu dibeli.. sbb malas nak pikir..

huhuhuhuhu..

5 comments:

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Sama macam my sis... anak pertama excited bukan main. Atok, nenek, mommy (aku la tu) beli macam2 nak menyambut kelahiran dia walaupun sebonanya lambat lagi dia nak lahir..

Bila yang kedua baby dah 8 bulan dalam perut pun tak beli apa2 lagi.

efa fairuz said...

memang 2nd pregnancy dah tak excited sgt dah sbb kite dah pernah rasa 1st pregnancy kan.. aku dulu pun camtu..tapi dekat dekat nak beranak buleh aku berjalan snsorang pegi kedai cari baju baby (time tu ofis kat tgh bandar byk shopping mall jalan kaki je hehe) hehe pastu bukan stakat baju baby, benda lain pun aku beli. pendek kate complete la list tu, tapi semua mcm serba satu jela takla sakan membeli.. lepas beranak baru laki aku sambung beli nak banyakkan koleksi, cam baju baby seme tu..

takpe, aku rase itu normal, sebab kite letih kan..tak sempat nak pk..tp hopefully ko tak la stress sgt takut affect baby..takpe babe, dah 6 bulan ni kejap je kan.. chaiyyok chaiyyok!

Ms.Rainna said...

efa & vic: tu la.. aku rasa sindrom ni normal la bagi kebanyakkan org.. ade keinginnan nak beli tp sgt malas nak membeli..

Queenin Murni said...

tak setuju.. sila la siapkan sekarang... nanti 8bulan dah penat. nak shoing lagi, nak basuh lagi.. heheheh!

Unknown said...

kalo ko mau cr education plan + protection utk ank2 ko, leh roger aku..aku skang joint prudential..utk investment pon boleh..boleh tny aku apa2 info for free, n aku leh share info, utk ko, lepas aku share info, kalo ko berminat leh amik kalo xberminat xpe...yg penting dgr dulu n kendian decide :)

Related Posts with Thumbnails