Thursday, June 24, 2004

perghh mmg giler aar!!!!
ape yg giler nyeh nih???
iskk tak sangka siott bley jadik camnihh!!
biar betik sial!!!
wooo sejak dok Bangsar nih makin addict gilerr!!
wudda heck ko nih!!!!
aku sendiri tak caye wut had happened to meh!!


smalam aku tengok citer HONEY.. ni semer angkara ajakan maut Dania.. even dok seat paling depan pon dia nak jugak tengok..tappe aar coz dia yg banje sbb aku dah sengkek tahap aneroxia dah ni.. aku cam dah berkire2 dlm paler otak; kalo citer ni tak besh aku nak bantai tido.. tapi last2 mata aku membulat time tengok citer nih.. mostly peeps rating citer nih area B aa.. tp pada aku not bad..B+! aku paling syok time part dancing.. and plus wif da hip hop beat.. mmg terangkat aaa.. shake it shake it bebeh!! terus terang aa aku cakap kalo tengok via cd lanun mmg tak syiok.. len aa kalo tengok kat set home theatre yg sound system mmg kaw giler2 tappe.. sbb kekuatan citer nih pada sound n dance dia.. sah2 la dak2 hip hop ramai yg masyuk tengok citer nih.. ahaks~ (*aku bukan dak hip hop)

n one thing yg aku pasan, sejak dok dekat ngan Midvalley ni, aku makin addict tgk movie.. kuar jer movie baru, berdesup aa batang idong kat depan kaunter GSC tuh.. arghhh~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails