Friday, September 24, 2004

hari nih JEMAAT..arini jugak para2 lelaki kuar mengerjakan solat jemaat.. ni bermaksud genap seminggu aku tinggalkan umah.. sedeh la.. terasa omsik sgt..

SABTU lepas..ayah anto aku ke MMU time pepetang.. aku numpang blek Ju.. sib baik barang tak byk.. tu pon sbb aku dah tapis byk kali baju2 yg tak perlu dibawa.. mlmnye Teh sampai ngan imah.. Teh pon numpang blek ju jugak.. tangan Teh still lom full recover.. dia pakai anduh blue black.. hehehehe..

AHAD plak..awal2 pagi aku dan Teh dah tercongok depan pintu ostel unit utk amik kunci.. sib baik kitorang antara yg terawal.. so akhirnye dapat la blek yg paling dekat ngan langit nih kat HB4 wing A.. blek aku selang 1 blek jer ngan blek Ju so aku tader la cedera parah sgt angkat barang.. main seret2 jerk.. hahahaha!! kat sini aku nak perkenalkan rumet2 aku : Teh & Inaz..2 org budak yg nakal lagik hyper.. hohohhoo!! Dania plak tercampak kat blok lagik satu HB3.. skang ni dia tgh bahagia bersama adik2 didik dia tu.. kekekeke..

ISNIN..aku present proposal utk projek final yr pagi ni.. cuak giler yg sampai tahap nak mati beku.. biler dah last minute ni mmg byk idea tp nak buat proposal cam agak leceh.. aku suka nak buat pasal green tea n minyak rosehip tp lecturer soh promot brand bukan produk.. owh aku sungguh konfius kat situ.. last2 aku buat 3 brand : Putri Binari, Gervenne & Brand's.. biler pas present lecturer pilih Putri Binari.. nasib la... ape2 pon aku nak ucapkan timer kaseh kat Teh sbb sudi temankan aku :P

owh nak habaq satu sisi dunia ni.. aku dah pegi ALAMANDA!! hahaha! poyo jer aku ni padahal org lain lame dah sampai ke sana.. not bad jugak la Alamanda tu.. tempat dia lawa~ air pancut dia style cam kat KLCC.. biler malam lighting cantek.. owh aku terpesona~

dan selepas2 tu plak aku byk kuar ngan bebudak nih.. meh aku list semer outing aku yeh.. :P
Selasa: pegi Mines ngan Inaz & Teh
Rabu: pegi umah makcik aku kat Bangi ngan Teh & Dania sekaligus singgah ke pasar malam Bangi..
Khamis: aku ngan Teh teman Dania pegi opis akak dia kat Telekom pucuk rebung.. then pegi umah makcik dia kat Puchong secara langsung singgah ke IOI Mall.. peace!!~ :D
Jumaat: kuar ke Komuter Serdang amik adik Teh bersama kete Inaz..

No comments:

Related Posts with Thumbnails