Sunday, October 03, 2004

hoyeh!!!aku dah tuko skin blog aku.. ikutkan malas nak buat keje camni tp sbb cam tgh boring tade keje (padahal berlambak je keje..hehe) aku pon decide tuko.. skin ni nampak selesa sket.. tade la gelap gothika cam yg previous nih..

jumaat aritu dah submit abstract utk SRI (special research interest).. lega sket tp aku cam tak puas ati sgt ngan content abstract tu.. memula aku nak purpose pasal herbal remedies tp biler dah pegi konsat, Ms Neo Mai soh buat pasal technology impact in beauty industry.. perghh susah giler ekceli tajuk tuh.. aku terseksa time buat assignment nih.. dem! at least kalo buat technology impact in herbal cosmetic oret sket.. ni technology impact kat cosmetic mmg susah.. mebbe pd org lain tajuk ni senang tp try la serach kat internet, haram jadah la nak ade.. dak2 DM lak senin ni dah stat presentation.. Inaz tgh bizi siapkan reseach dia pasal 'Urban Jungle'.. Jue pon stat present senin nih.. arghh nape dorang nih.. aura2 tekanan dah mula muncul..

seharian aku mengadap Neopets.. lama giler dah tak main.. actually aku ade 2 akaun kat neopets.. tapi aku selalu guna 'darinadanielina'.. akaun 'otomen_gal' aku tak hiraukan sgt sbb time tu cam aku tersilap pilih pet.. dulu aku tatau plak pet tu bole dibuang.. so tadik aku aktifkan balik akaun 'otomen_gal' dan aku create pet baru.. pet ni dr jenis 'Ruki' kaler biru.. comelkan.. aku kasik nama kamenruki_oh.. lebey kurang cam kamen rider.. ahaks! pet yg lagik satu aku buang.. sian jugak tp aku tak suka bela 2 pet dlm satu masa.. cam leceh.. hehehe.. ni la user lookups aku yg baru aku edit..



jeng jeng jeng!!~aku skang tgh diet.. tp tade la diet maut.. makan tu tetap makan cuma kurangkan sket aktiviti tuh.. poyo ni siap beli diet supplementary dr 21st century nye brand.. lagipon harga dia tak mahal.. just rm20 1 set.. tu pon si Eti yg suggestkan.. tapi tade la aku berharap sgt kat ubat tuh :P..hari2 Teh n Inaz dera aku supaya turun beli makan mlm ngan dorang walaupon aku tammo makan mlm.. alasan supaya aku exercise turun-naik tangga.. ciss!! haa ni ade gossip.. Teh skang tangkap syok ngan abg tukang masak kat HB4 nih.. kuang kuang kuang!! si Jue plak syok kat abg yg amik order tu.. aiyohh memacam la dorang nih.. camtu aku pon nak join sekali aa.. sape ek aku nak syok kat kedai tu.. keh keh keh~

No comments:

Related Posts with Thumbnails