Wednesday, November 30, 2005

da bangang is me!

aku sedeh...

pasal keje tu satu hal.. tambah plak ngan keadaan sekeliling aku yg buat jiwa aku makin sedeh.. aku tader la yakin dpt keje tu tp mebbe aku terlalu berharap semoga dapat.. sbb aku pikir, ble la aku stay umah teh, gi keje sama, bole jumpa member2 aku kat kl tu.. plus aku tak sabar nak tolong parents aku.. nak kasik duit tiap2 bulan.. aku anak sulung, bile aku tak dpt tolong famili, aku rasa serba salah, rendah diri..

aku amik masa time nak bitau mak ngan ayah result interbiu tuh.. tatau apsal aku nervous sgt.. biler aku bitau mak, bukan dorang kasik semangat ke atau pujuk ke.. tp bebelan yg aku dpt.. aku rasa sedeh sgt.. dan yg paling aku tak dpt terima bile mak cakap 'ko ingat aku suka ke ko tak keje dah bape lama ni? ko ingat aku suka ke ha?' time tu aku bebetul sentap.. jantung aku rasa cam nak pecah.. skang ni pon kalo aku ingat balik kata2 tu mesti aku nangis..

dorang tatau dugaan yg aku kene hadapi.. pasal portfolio aku, pasal transport, duit pon kene byk pakai.. dah la gaji aku as cekgu ganti lom dpt2.. aku sedar aku menyusahkan dorang.. tp... aku tau aku terlalu beremosi.. at least kalo aku dah keje, tade la aku terasa sgt.. tp ni mmg aku jobless.. dan parents aku sendiri tuding jari kat aku.. how do u feel if u're in my place?

cakap byk pon tak guna...

No comments:

Related Posts with Thumbnails