Monday, November 21, 2005

i werve yuh!

entry yg kuang hajo dan sensored tp sebenarnye ikhlas dr lubuk ati aku...

last weekends were enjoyable n fun..thanks sbb layan semer kehendak aku dan caring so much for me..you shud know dat u've done something unexpected for me..something dat i think no other kapel wut do dat hunn..i love yuh so much!

baru aku tersedar bahawa kau ni sebenarnye ade gak sifat yg soft..bukan la lembut cam pondan tp inner kau yg soft..tanpa aku sedari, kau memerhatikan setiap inci diri dan idop aku..selama ni aku anggap ko ni suka buat aku saket ati..suka pentingkan diri ko..tanpa aku memikirkan dark side aku yg sebenarnye pon kepala batu lesong, degil dan selalu bersikap tak matured..sebenarnye kalo kau nak tau, aku seorang yg dewasa tp bile ade di samping kau, aku jadik manje..secara otometik aku jadik malas..ngan harapan semer bende ko yg buat..aku tau aku suka buli kau tp kau pon suka buli aku jugak..kau nak tau tak, ko sebenarnye suka buat mate aku bengkak cam ala2 telo mata lembu..nak cakap pasal saket ati, tuhan jer la tau..aku selalu terpakse bajet air mata aku tuk ko supaya time ko buat ati aku terlorek, aku ade air mata spare...

tapi minggu lepas, tiba2 ko buat sesuatu yg tak terjangkau oleh paler otak aku..ko treat aku cam permaisuri dalam singgahsana kau..aku very da touching oke tp aku tanak puji lelebeh..bile aku tanyer nape ko sanggup buat seme tu, jawapan yg ko bagi betol2 buat aku terkedu tp dalam ati jer la..time tu rasa nak dakap ko erat2, nak nangis gumbira, nak comolot ko ala2 paling romentik tp tah la..aku cam kejung gitu jer..

time ko nak kuar gi selayang mencarik sesuap nasik, aku buat keputusan nak adventure ngan ko..aku tau risiko jalan jauh ke sana tp aku sian kat kau gi sengsorang..eventho kau jentik aku tak kasik polow kau aku tetap ngan kepale lesung aku.. at d end, on da way balik, kite basah sama2 dalam ujan yg menggila turun..walaupon kulit aku dah kecut seribu, angin sejuk masuk sampai ke tulang, aku tetap happy..sbb semenye kerana kau.. hey kau tau tak ni? aku gumbira bersama kau la! kalau kau tatau jugak, ade yg kene terajang aku kang..

ape2 pon aku sayang kau..aku cinta kau!!!!!!
abg! dengar tak ni? eh nampak tak ni? ina sayang abg la!!!
apsal la lembab sgt mamat ni.. :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails