Wednesday, July 21, 2010

seperti superman dgn spender di luar

ekceli aku tammo citer pasal spender superman yg terletak kat luar tu tp aku nak citer pasal keadaan aku yg macam superman dengan batu hijaunye.. ala yg kalo superman dekat je ngan batu hijau tu nnt superman jadi lembik, lemah x bermaya..

dats how exactly keadaan aku terhadap bende called 'instant tudung', kain ela & baju2 yg dijual kat kedai tu.. since aku 7 weeks preg, aku dh xbole dekat apatah lagi nak memegang tudung2 yg aku jual tu.. kalo gi masuk kedai yg jual tudung, kain ela ngan baju2 kurung tu pon sama.. otometik badan aku rasa lemah longlai dan paling xsuka tekak aku loya seloyanye.. mmg kalo aku pegang bende2 ni aku bole muntah kat situ terus..

preg kali ni mmg terasa sgt perubahan hormonnye.. bcoz of dat, bisnes tudung aku terpaksa di stopkan.. tatau la sampai bile.. skang ni pon aku lom recover lagik.. biler nengok tudung2 aku yg nak jual tu pon aku dah loya, sampaikan tudung2 tu seme bergelimpangan tanpa dikemas.. las2 mak aku yg tolong kemaskn.. tengkiu mak!

aku rasa preg kali ni agak teruk banding dulu.. dugaan btol.. dah la mr.gits pon wiken je balik.. mengadap sembah ragam si kenit seme aku.. kadang2 aku sgt stress.. dah la mabuk teruk, sikenit makin menjadi2 plak ragamnye.. tensi T_T

moga cepat2 la aku pass seme bende2 ni.. xsabar nak kembali normal.. huk huk huk~

5 comments:

efa fairuz said...

patutle takde tudung baru yg kene tag kat fb aku hihehehe..sabaq no.. sat ja lg sat jaa.. hopefully cepat la hilang loya2 tu..

Anonymous said...

oh patotlaa lame senyap jer kedai tudung awak.. takpela take ur time. pregnant mmg mcm tu.. berbeza2. sabar jer laa n take care ina!

sal

Ms.Rainna said...

efa: T_T hari2 tertekan dgn keadaan yg pelik ini..

sal: zara bile nk dpt adik puler??

Anonymous said...

ina,

tahon depan aku join skali!!!

sal

Ms.Rainna said...

wahhh sal!!!! r u positive??? biler due???

Related Posts with Thumbnails