Tuesday, December 07, 2010

WANITA KUAT!

Saya seorang pompuan yang kuat...
hahahah puji diri sendiri kan :)

Saya dapat no 3 men boling peringkat negeri utk sukan pendidikan khas johor. walaupon adiahnye bukan piala tapi saya tetap bangga.. sbb saya peknen 7 bulan..

skang ni plak bizi jadi pengawas pekse SPM.. sepanjang jaga tu saya ke ulu hilir dalam dewan sambil bawa perot..

saya jaga anak saya sorang2 selama 5 hari stret time hasben saya kat KL.. dah la si bujang tu suka mintak dukung so sampai skang dh nak masuk 8 bulan pon saya masih dukung anak lelaki saya..

setiap minggu saya akan berjalan jauh utk ke shopping complex di JB atau BP.. tiap2 minggu tawaf shopping complex.. sampai la skang.. terkedek2 cam pinguin.. hohoho..

senang cakap saya mmg kuat jalan.. peknen bukan halangan utk stay di rumah.. alhamdulillah sib baik badan saya pon menten stable..

paling saya bersyukur sbb Allah bagi saya rahim yang kuat untuk saya lakukan seme tu :) ALHAMDULILLAH!

4 comments:

efa fairuz said...

tiba tiba rasa terharu nak nanges baca entry ko nih.. terus rasa cam waaahh hebatnya ko! alhamdulillah dalam dok jejauh tu Allah bagi ko kuat untuk buat semua benda.. bangga la aku dgn ko.. huuuu srootttt *nanges sedut hingus*

Ms.Rainna said...

isk isk ko ni biar betol.. maseh la sbb terharu :P patut aku letak background muzik sentimental misti lagi touching kn? hehehe

Anonymous said...

ina. aku teringat2 kat arsyad yang comel tu... ruginya tak ciom dia masa korang datang kenduri aku hr tu....

take care ye ina...

- teh

Ms.Rainna said...

teteh!
apsal xleh masuk blog ko.. cepat invite aku!!

haa tu la ko xamek berkat aritu :P hihihi

Related Posts with Thumbnails