Monday, February 12, 2007

Asyim Datang

arini saya amat fenatss.. smalam member saya si asyim dr skudai nelepon.. ujarnye dia sudah berada di sri damansara.. owhh nampak gaya lenggoknye, besok kami akan melaksanakan rancangan yg dah dirancang.. pepagi buta saya bangun dan menyedarkan abie.. saya nyuruh abie gi servis dan membaso jjr.. sambel saya nunggu si abie, saya sempat mengadap neopets; online games kegemaran saya.. ye saya tidak ikut abie sbb saya rasa amat malas dan x berbaloi kalo ikut.. dan ye sejak 2 menjak ini saya mmg malas.. hahaha!! kul 11 pagi baru kami bertolak ke damansara amik si asyim..

sampai chowkit jam sudah nganjak pukul 12 lebeh.. memula buatkan road tour utk asyim kat plaza tu.. yg jadik tourist guide nye sah2 ler abie.. hehehe.. saya lihat anak mata asyim begitu bersinar2 ala2 bebola api selepas mendengar bebelan abie.. misti dahh x sabar2 nak shopping la tu.. naik turun;kluar masuk sane sini.. akhirnye semua barang dah dpt.. fuhh hampir 4 jam oke!! pinggang saya terasa sudah kluar dari paksi soketnye.. tambah2 lagi dgn hormon yg tengah x stabil nih.. uuhhh terasa sudah seperti nenek kebayan..

kul 4 lebeh anta asyim ke pudu.. sempat makan.. dan makan seperti org kebuluq! mmg kebulur pon kan.. heheheh.. sebelom kami blah, asyim hulur duit.. katenye sbb tolong dia.. memula xnak amik tp kan kate orang rezki jgn ditolak.. makanye ye harus menerima; ya kan? hohohohohoh!lepas tu kami balik.. niat di hati nak singgah kat pasar malam sg. buloh tp sudah terlalu x larat makanye terus balik umah dan terbongkang.. hahahaha!!! owh yaaaa.. abie belikan sesuatu utk hadiah valentine saya.. jeng jeng!! nantikan kemunculannye di blog ini.. ya sudah sudah.. saya amat panas dan berlengit nih.. daa dulu ye..

No comments:

Related Posts with Thumbnails