Thursday, February 08, 2007

SOGO : Dekat Di Hati :P

well.. persiapan kawen alhamdulillah setel bit by bit.. stakat nih paling puas ati ngan kad jemputan yg aku design sendiri.. just a simple card tp puas ati sbb termakbol gak nak design kad kawen sendiri.. eventho ade kate2 sumbangsih cakap kad aku cam kad besday, aku x dulik.. sbb as a x-design student, aku ade concept.. perghh ape nih! sampai masok bab concept monsep la plak.. hehehehe.. konsep aku simple jer; love garden.. sbb tuh kad aku ade lep-lep ngan rerama.. dan kos kad pon amat berpatutan.. hohohoho~

last week gi shopping kat SOGO.. sgt besh okeh!! lenkali xnak dah gi MV ke, KLCC ke, OU ke.. SOGO juger tetap di hati.. skang tgh sale.. mmg naik jerebu mata nih nengok barang2.. arghhh mau ajer aku pindahkan sogo ke sg. buloh.. senang sket aku nak pegi.. tp misi utama sah2 ler nak beli barang2 hantaran.. hohohoho.. bak kate orang2 darah tinggi (sbb byk makan garam), kawen ni kire sekali seumo idup so di ijinkan lah utk berboros sesuka ati.. wuhooo!!~ sgt besh dan seronok dan stim.. hahahahah!

erm, kalo ikut perjanjian 5 balas 7.. aku malas nak balas byk2.. nnt kang ntah hape2 jer brg letak spt kes seseorang; kasut & baju sukan pon masuk.. kejadahnyeeee? makanye just barang2 yg bebetol important je aku beli cam kasut,jam,kemeja,set t.pinggang+cufflink+tie, perfume gift & bath shower gift.. tp yg tambahan cam buah,coklat semer tu ade la juger tp aku x kire dlm balas2 tu.. abie lak aku kasi lebeh kurang gak items dia.. eeiii beshnye membuang duit nih kan :P

tp buang2 duit pon, bab lain aku n abie mmg jimat abes.. tp xde la sampai tahap kemut kedekut.. enset aku pon dah lame x top-up.. kete lom gi servis eventho ekceli dah sepatutnye pegi.. hurrmm.. yerla dugaan nak kawen.. ade susah senangnye.. ade yg besh dan tidak.. sebenarnye aku nerves bile pikir ape akan jadi time majlis aku nnt.. moga2 semuanye berjalan lancar.. amin~

No comments:

Related Posts with Thumbnails