Saturday, October 06, 2007

Tahun ini...

dis year aku beraya berstatuskan seorang isteri pada seorang suami ^_^
juger berstatuskan bakal ibu pada Is Jr..

dis year aku beraya kat Pontian dulu.. raye ke-2 atau ke-3 baru balik umah mak mertua kat BP.. sib baik dekat jer.. hehehe

dis year, bajet raye aku sikit je.. cukup la sepasang baju utk aku dan abie.. kuih muih xde beli.. kene bajet utk kehadiran cahayamata tersayang..

bukan mudah menjadi parents.. bg aku dan abie yg berbajet sederhana ni, baru nak starting our lives, mmg memberi cabaran.. tapi kami tetap percaya pada rezeki Allah pada setiap manusia.. aku, apatah lagi abie adelah survivor.. tiada lagi istilah 'FA&MA' dalam kamus kehidupan..

tapi keadaan ni membuatkan kami lebeh bersyukur dgn apa yang telah Allah beri.. bersyukur walaupon hanya sekelumit kesenangan & kelapangan..

No comments:

Related Posts with Thumbnails