Monday, November 19, 2007

Ibu sayang kamu~

lame aku pending kat Pontian.. 2 minggu lebeh.. ape sbbnye biarlah rahsia.. cewah!~

mak ajak aku gi scan kat spital.. mebbe dia pon eksaited nak tgk cucu nye kot.. tak ramai pon org kat spital.. mak buat blood test, dengar heartbeat baby n scan.. dokter kate baby aku besar.. memula dokter ingat aku dah 29 weeks berdasarkan fetal length baby padahal aku baru nak masuk 27 weeks.. kire anak aku ni besar 2 minggu ke depan.. tapi aku syukur sbb maknanye baby aku sehat :)

mak, ayah ngan atok asyik usik aku je..

'manenye anak x besar..tgk la mak dia makan camne'

yer la.. aku admit mmg skang aku suka makan.. tp bukan kuat makan.. beza oke.. mostly orang2 yg aku tanye semua kate time pregnant appetite turun.. nasik takleh masuk, susu xleh.. tp aku ni ngan nasik & susu la aku suka.. pagi n malam aku minum susu.. time makan misti ade nasik.. campo lagik ngan susu soya.. aku rasa sbb tu kot anak aku besar.. hahahahaha!!! just aku x suka makan buah2 import cam epal, anggur, etc.. kalo buah tempatan aku makan..

oh lagik satu sbb aku makan vitamin la.. tu yg badan pon senang naik.. campo makan salindah lagik.. wah wah untung nye anak aku.. meriah betol ngan zat :P

sayang sgt ngan baby ni.. heh! sah2 ler kan.. anak aku ngan org yg aku sayang dan cinta :"> eeii malu plak nak cakap 'cinta' ni.. hihihihi.. skang ni baby makin kuat tendang.. selalu buat akrobatik.. kejap dia kat atas, jap gi kat bawah.. suka btol main pusing2.. atok kate kalo kuat tendang ni anak lelaki.. time cek kat spital pon bidan tu cakap cam anak lelaki sbb perot aku bulat.. Alhamdulillah!

skang baby dah pandai respon.. aku slalu aa main suluh2 kat perot ni.. kadang2 dengarkan MP3.. misti dia gerak2.. suker~ tersentuh oke jiwa rage nih.. well bile kite pregnant ni, misti ade motherly sense kan.. sbb tu la i terharu.. huk huk huk!~

No comments:

Related Posts with Thumbnails