Thursday, July 17, 2008

sayangggg

u ols know wat? dis last 2 weeks aku mengepam cam orang gile sket.. maaf bahse kasar hehehe.. remember my entry bout ebm stash yg merudum bagai hape.. dengan izin Allah thru air seasons longan & red dates, minum air banyak2, minum susu pon teramat byk (coz my mom said, to produce milk u also hav 2 drinks milk) dan usaha pengepaman yg jitu (tapi time kat skola aku x pam) Alhamdulillah i've built my stash full again!!! yippeee to see the top freezer is full..

skang lil Altamis minum byk.. stat kul 12pm aku anta ke BS until 7pm, he needs 12-16oz.. waaahhh tu baru suku hari.. kalo aku anta dari pagi 7am-7pm, agak2 brape la oz dia minum eh.. my lil Iskandar Daniel-Marina jr is growing big :) *hugs* but afraid kalo aku xleh coop wif his demand.. insya Allah cukup la *pujuk hati sendiri*

ekceli aku dah beli walker 4 lil Altamis.. tp he kinda not like it so maminye ni rasa down a bit.. tp bile tanye my dad, he oso dun encourage me to put lil Altamis into walker sbb tulang blakang dia lom fully develop & keras maka cam x brape elok.. tunggu dia 7mos++ baru ajar Altamis naik walker **okie dokie ayah!**

for carseat, yg currentnye cam dh agak sempit & petite.. i think i need a new one lor.. owh nak try cari yg comfy, span & affordable 4 sure la *hunting season 4 lil one* ihiks

miletones:
♥ dah bole tiarap tp xleh terlentang balik.. hahaha
♥ bole tepuk amai-amai guna kaki
♥ dah stat kuis2 & gapai barang yg berdekatan
♥ style tido 36 darjah..
♥ skang asyik nk lompat2 je.. kalo x layan, nanges on top of his lung ayoyo!
♥ kalo utt-utt kan, dia akan senyap & melayan perasaan sendiri so jgn kaco
♥ kalo dh setel nenen, suka geget2 maminye nip tau sampai tertido! sib baik lom ade gigi..
♥ dah bole recognize orang dan namanye
♥ sgt sayang aku dr ayahnye >:) muahahahaa!!!

ok dah.. jom makan stoberi celup cokelat *yum yum*

No comments:

Related Posts with Thumbnails