Saturday, April 04, 2009

sunburn giler babas!

smalam baru balik dari BIG. sangat loteh & hitam legam! series tau! abes dah saham jatuh. member cakap 'xpe la at least ko dah kawen, xyah risau pasal saham' cet ade plak camtu. saham kene la jaga forever even dah kawen. kan kan? ade x petua nak pulihkan sunburn dgn ASAP???


nak tau ke sbb musabab aku itam legam? forever di bawah terikan matahari yang xde mahap bagimu nak jelita2 ni. dari first day sampai la last day mmg asyik BFF je ngan matahari. apo la. sampai ade grupmet aku tego 'kak, muka akak merah gile la tapi x hitam' cececece akak la sgt padahal mamat tu lagi tua dr aku just lom jadi laki orang je. aku sengih je la. pastu hari ke-2 dia tego lagi 'kak, apsal muka akak menten putih je saya tengok padahal org lain dah hitam' time ni lagik la aku sengih x ikhlas sbb aku rasa mata dia dah kero tahap gaban. muka aku dah itam la mamat oiii! **cuma mebbe lagi cerah sket je dr orang lain** ngahahahaha!


ekceli bole je nak pakai sun protector tapi bile nengok harga yg puluh2 buat selera aku putus. kan aku dah cakap aku ni berkire sket bab duit kalo bab produk2 utk diri sendiri. kalo utk anak & suami, aku x kisah. tatau la nape aku jadi camni. makanya aku terpaksa-rela kan kulitku jadik hitam gara2 tamau sedekahkan duit beli sunblock. yannadeyy!! skang ni dah sebok2 nanges x berlagu sbb dah hitam. padan muka kat diri sendiri. pastu sebok2 plak nak cari produk utk cerahkan kulit balik. skali lagi padan muker! lenkali kene la prevent is better than cure. sob sob sob! makcik insap nak!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails