Thursday, March 19, 2009

edisi muntah darah~

potret mami & altamis yang suwitt!!
pic creadit to Ogy & her SIL


entri kali ni penoh ngan gamba2 jer. sesape yang rasa2 akan terganggu atau terloya sila la klik butang X awal2 ocay? aku dah warning tau so kalo pas nengok seme, ade yang muntah kaler pelangi ke, aku x jamin!










14/3 aritu, member STJ aku, Ziat dah selamat menjadi isteri orang. kongret k Ziat! yang seronoknye sebab dapat jumpa member2 skola lama. masing2 dah kendong anak, hihihihi!!! pastu kitorang 3 famili; aku, Ogy & Ayu gi merayap kat Low.yatt. vas x vas la berbaju kurung bagai kat sane. tapi yg xlarat nak handle anak nih. maklum la masing2 'dah dapat kaki' so asyik nak jalan je; dukung tammo. Altamis lagi la mmg cam ulat nangka; lari sane, lari sini. penat giler kami laki bini kejar. siap bole plak merayap masuk toilet pompuan. pastu auntie jaga toilet tu plak kasi biskut kat Altamis. ayohhh layan kan aje la!


**note to Ogy: tq gamba2 ni. tapi aku kasi edit bagi sentimen sket :P mmg besh gile aritu cuma xleh nak ngumpat2 bagai sbb ade suami masing2 kat sebelah.. hahaha!


suka sangat dengan gamba ni :)
sebab altamis pandai cenyum depan camera

ayu+aish;aku+altamis;ogy+balqish
hot mommies yang berbaju kurung ke lowyat

No comments:

Related Posts with Thumbnails