Tuesday, August 10, 2010

Jantina anak...

prefer lelaki ke pompuan???

to b frank aku lebih prefer lelaki.. dun ask me Y sbb aku pon tatau nape.. tapi mr.gits sah2 ler nak anak pompuan kan so sepasang..

ahh xkisah ler which gender pon, aku terima ngan tangan yang terbuka.. semua ni kan rezeki Allah :)

aritu k.zue (cikgu skola aku) sajer2 jadik makcik nujum.. bagi date of 1st day period & umo ibu ngadung tu so nnt wat calculation.. utk aku, k.zue predict anak pompuan.. kekeke xkisah la walaupon aku cam degil jugak nak feeling2 anak lelaki.. tapi kalo ikut ape tabiat aku skang, ramai cakap cam anak pompuan.. selain aku, k.zue dh buat utk cikgu2 lain & so far betul.. cecece..

utk nama, aku dh prepare utk dedua gender.. so mmg xde masalah la kalo dpt anak lelaki or pompuan.. cam member aku yg baru bersalin last week, sampai skang lom ade nama anaknye sbb time peknen dia malas nk pikir nama sgt.. skang biler dh bersalin baru dia bizi2 pikir.. aku tammo la jadi camtu sbb nnt cam kelam kabut plak..

konklusinye, lelaki atau pompuan, xkisah ler.. just aku prefer lelaki, encek hasben prefer pompuan.. hihihi..

4 comments:

efa fairuz said...

wahh..

ala babe jantina takpenting kan..yng penting baby n mak dedua sihat..

kalau betol dapat girl pon bes woh.. girl ni time baby, senang giler jage.. tak susah pun..aku time pantang kan ira dulu, rase macam tak penah beranak pon..siap boleh online apdet blog, online shoping semua.. hehhee..die akan bgn tdo kalau die lapa n pampers basah.. lain tu, tdo je die.. tapi jenuh nak kejut nak bagi susu sampai bengkak2 boobs..

time faiz dulu sampai kering kering susu aku setengah jam sekali nak menyusu.. pastu sejam sekali tuka pampers sebab asek berak..nak rehat ke nak makan ke semua tak sempat... letih skit, skit je lg nak meroyan aku ni dedulu huhu..

kalau dapat baby girl, baju depa comel2 woo.. siries.. nanti baby ko kuar, kalu baby girl, keterujaan ko akan datang la otometikelli.. hehe

tapi takpelaa kalau Allah nak kasi boy lg pon, altamis ade geng main askar askar.. kan kan..

:D

Ms.Rainna said...

ye ker? hohoho.. hasben aku mmg eksaited nk baby girl.. aku plak ala2 nak lelaki.. hahaha.. tp ape2 pon kitorang xkisah laki ke pompuan asalkan semuanye selamat, sehat & sempurna :)

Anonymous said...

wah ko preggy lg ke??congrats

-mirattss-

Ms.Rainna said...

tq mira... long time no hear :) makin susah la nk jumpa kan sbb kite dh makin jauh :(

Related Posts with Thumbnails