Sunday, October 31, 2010

SETIAP KALI...

setiap kali mr.gits melangkah menuju ke dalam bas nak balik KL,
misti hati aku sebak..
kadang2 menetes jugak air mata ni.. kadang2 aku simpan dlm ati..
awal2 dulu xde la terasa sgt camni...
adakah pembawakan budak???

sedeh sbb dapat spent masa 38 jam je setiap minggu bersama suami...
sedeh sbb rasa lonely selama 5 hari...
sedeh sbb xde org nak urutkan kaki & pinggang yg bisa2 selama 5 hari..
sedeh sbb xde org nak layan kerenah aku..
sedeh sbb anak aku xdpt luangkn masa dgn ayah dia mcm kanak2 lain..

rutin pemakanan aku pon terjejas..
aku hanya makan time brekpas je kat skola.. kadang2 je makan lunch..
kalo dah balik umah, aku slalu xmakan.. slalu minum air milo je..
sian baby dalam perot sbb dapat makan sket je..
x macam preg kan arsyad; mmg heaven makan.. sket2 makan yg besh2..
TU SEME SBB ENCIK SUAMI ADE DI SISI..

bile dia xde, aku xde mood nak makan.. makan pon ala kadar..
kadang2 yg xde zat pon..
sian baby :( sorry syg bukan mommy sengaja tp biler yayah xde; mommy rasa lifeless..
sbb tu preg kali ni perot aku kecik banding preg yg dulu..
org lain pon perasan perot aku kecik..

ttg persiapan baby pon, aku gagahkn jugak diri ni menapak ke kedai baby..
aku try cari baju & mitten.. tu pon baru beli 1 baju & 3 set mitten..
bende lain masih lom ade mood aku nk beli.. nape ntah..

salah aku jugak isi borang posting mintak pontian..
tapi ADE SEBAB nape aku bertindak camtu..
biarlah rahsia & Allah je yg Maha Mengetahui..
bukan sbb aku nak dok bawah ketiak mak ayah..
bukan sbb aku dah busan stay kl (rindu sgt dgn kehidupan kat kl)
tapi aku percaya seme yg terjadi ni ade hikmahnye..

ABIE... bile la agaknye kita akan bersama slalu semula???

No comments:

Related Posts with Thumbnails