Saturday, May 26, 2012

KISAH BAJU & BEG

arini kitorang gi BP..
memula ingat nak gi MRSM.BP sbb ade MTAQ peringkat negeri & anak2 didik aku ade masuk nasyid..
acara stat 8.00 pagi tapi sampai BP dah lewat so kansel la nak gi MTAQ..
so terus lencong ke BPMALL utk kacinggg$$$..

ekceli incik hasben nak cari selai 2 baju tshirt kolar..
sbb baju dia manyak yg dah keciks.. ihiks!~
meme rejeki la arini OU stat sale so dapat la rembat 2 lai..
mende lain aku malas nak usha kat OU tu..

owh tetiba teringat plak nak cari beg skola Arsyad yg baru..
sbb beg skola dia skang zip dah ilang so beg tu dah cam mulut boye..
usha2 beg angry bird mostly rm30 above..
ishh meme amik kesempatan betol la diorang ni..
padahal beg tu pvc & kualiti x semenggah mane pon..
so aku amik beg lain yg harga bawah rm20..
tapi Arsyad plak ngaruk2 tanak..
biasa ler pengaruh angry bird yg sgt over..
tapi aku beli jugak beg murahan tu..
pastu aku trus jalan ke depan so nak xnak Arsyad kene gak ikut sambil nanges2..
tapi aku tetap la pujuk dia nak blikan keychain angry bird..
tapi round2 satu BPMALL tu tarak.. aikkk???
tapi sib baek la dah jalan2 tu Arsyad dh ok..
so solosai beli itew ini, kitorang trus balik..

ok tu je nak habaq.. huhuhuhu daa~

No comments:

Related Posts with Thumbnails