Saturday, September 22, 2012

LATE BESDAY PRESSIE

besday aku aritu 13/9.. encek abie just buatkan majlis kecil kat pendidikan khas; order bakso & 2 biji kek.. kire aku celebrate ngan anak2 murid & rakan2 cikgi.. gamba kat hp member lom bluetooth lagik adeii..

xterfikir plak pasal hadiah sbb dah wat majlis pon kire bersyukur :)

minggu ni aku dah stat cuti so dari hari rabu sampai jumaat smalam aku folo abie gi keje.. sib baik opis dalam Angsana so aku bole la jalan2 cuci mata.. kalo penat aku lepak je kat opis Abie..

smalam tetiba je Abie hulur paperbag.. sengih2 cam kerang busuk..
ingatkan ape la.. biler nengok isi dalam rupernye kotak jam..
wahh dapat jam tangan bonia ko~ walaupon ekcelinye aku bukan fan bonia..
tapi jam ni sgt cantik.. tq sgt2 abie.. terharu~ uhukkkss

No comments:

Related Posts with Thumbnails