Thursday, May 13, 2004

THREEaku sgt penatttttt!!!!!~
erghhh penat nyeh saya...
kenot describe thru words maa..
penat sbb drive long journey...
hari Selasa aritu dr TTDI aku ke LowYat.. then balik semula ke TTDI.. pastu drive back to Bangsar.. then balik Gombak!!!!
warghh giler la penat yamatzzz..
semalam lak drive pegi MMU Cyberjaya.. penat kelmarin tak ilang, kene tambah lagik..
huk huk huk!!!~ nangeh dlm ati jerk..
mmg la tak larat sbb pepaham la jalan kat KL tu caner.. jem gilerr.. ditolak tambah ngan perangai driver yg 1001 macam (teringat plak kat Shisa!~ heheheh)
tambah2 kete manual.. aiyoohh rasa nak tercabot lutut nih..
porfaworrrr~ tobat la nak drive camnih.. better amik driver la senang.. ek ek..
dan dis week semangat aku agak low.. tatau la nape..
tengok semer bende cam tade mood xcept one thing.. FOODS!!! :P

smalam kene marah ngan danny.. sbb aku sent broadcast Dekocipta kat no enset dia.. aku sent sekali jer tapi dia dpt 8 kali berturut!! mane dia tak hangit ngan aku.. tambah2 biler duit credit dia abes buta camtuh je sbb msg dekocipta sial tu.. sedeh la kite.. mane la kite tau bende tu jadik camtu.. i'm so sorry.. kite dah bitau dah pihak atasan pasal nih.. nnt dorang siasat balek caner bole jadik camtuh coz sepatutnye sekali jer dpt..

No comments:

Related Posts with Thumbnails