Monday, May 10, 2004

MR BF EKSIDEN MOTOR

weekend aritu aku tak buat ape2 progress yg memberansangkan sgt.. hari sabtu aku bangun lewat.. normal la tuh.. maksu aku masak Lala goreng cili api.. perghh terangkat giler beb!.. pastu aku tepon kak Nisah soh dtg umah Ucu.. so Maksu aku masak mee rebus lak.. biler tang mee rebus aku tak baper sgt.. nak2 mee gumuk kuneng tuh.. so makan sket jer.. berita gumbira diterima.. jeng jeng jeng Kak Nisah dah pregnant 3 month! alhamdulillah.. semoga selamat semer sampai bersalin.. aritu dia dah keguguran.. sian dia.. Dania lak tade coz dia pi deting ngan Apis so tinggal ler aku sengsorang melayan anak2 jin Ucu aku.. Ahad plak, Maksu aku buat Nasi Ujan Panas.. perghh dia mmg rajin bab dapo nih.. aku tak tlg sgt coz sebok di depan kaca TV.. hehehehe.. ptg nye area kul 6, aku start isi air dlm beldi.. coba teka utk apekah perbuatan aku tuh? hohohoo percaya atau tidak, aku membaso kete!! selama nih aku just tolong ayah ngn abg cuci kete dorang.. so dis time mmg aku baso sendiri.. layan gak biler dah start siram2 air nih.. biler tengok kete tu shining2, woo kembang dada~ ahaks.. berkobar2 nak pi keje esok.. bley ka? tapi memula aku tak polish tayar.. then Ucu aku sound 'kalo ko cuci kete tapi tayar tak kilat, tu bukan baso kete namanye' aku terpana dan mengakui kate2 ucu aku tuh.. so aku ngan semangat yg jin bara terus polish tayar sampai itam berkilat.. pagi tadik plak aku terima berita yg Danny eksiden moto kat trefik light.. bukan berlanggar tapi tayar licin so tergelincir jatuh.. kate nye lutut terhentak dan calar2.. urmm silap Danny jugak.. sape soh polish tayar beriye2.. org polish tayar bhgn tepi jer tp dia satu tayar tu dipolish.. so adek2 ingat yeh: the moral of da stori, jgn polish tayar semer permukaan, bahye..polish tepi jer.. haih la sian motor Danny.. dah la kaver set baru.. ish ishh.. to Danny, semuga cepat sembuh yeh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails