Wednesday, April 13, 2005

aku benci...



tak besh...
dah la biar jer aku sorang2.. malas dah nak ngadap lagik.. rasa penat, rasa sedeh, rasa bengang, rasa sayu, semer2 la ader.. aku rasa aku kekurangan luck.. adekah tuhan membenci aku? tidak! aku tau salah ni semer di atas bahu aku.. walaupon aku tau ade juger punca dr sumber2 yg secara langsung dan x langsung.. dan aku rasa selama ni aku tak rasa di hargai atau dipedulikan.. aku tader pemangkin, tak pon setidak2nye seseorang yg bole aku harapkan.. semer aku sendiri.. tapi tak sekali2 aku nak salahkan takdir.. ape yg aku mampu hanyelah redha.. aku sentiasa yakin Allah tu Maha Adil.. cuma kadang2 aku tak mampu nak tertanggung.. aku ni insan lemah, yg senang dibuli dan diperkotak katik.. aku diam jer.. malas nak kekeco.. tak kisah la org cakap aku bodo ke, nerd ke, bendul ke, tu hak dorang.. walaupon sebenarnye dorang pon sama tongong jugak.. kate ini dunia, so ni la hakikatnye.. rasa nak tido sampai bile2.. tinggalkan semer beban2 yg tak tertanggung.. tapi dah cukup ke pahala aku ni sampai kate nak tinggalkan dunia? shit! ni la manusia.. selalu melepaskan hujah menggunakan kepala lutut.. sorilah entri kali ni aku agak berfalsafah even sebenarnye aku benci subjek philosophy..

arini ade satu insiden yg buat luka lame aku yg hampir 90% sembuh, terkoyak balik.. berdarah balik sbb tersadung dgn kehadiran emel dr pompuan yg aku tak suka walaupon aku tak penah kenal, dan tak ingin pon kenal.. pelik tp tu la hakikatnye.. setelah hampir 5 tahun peredaran masa, nape misti dia timbul balik? nape misti sesebok carik balik emel lelaki tu.. just semata2 nak emel pic latest ko with someone.. babik la! ape motif ko nak show off ni? nak compete ke who get the besh, most beautiful/ensem partner? aku tau ko dah lawa skang tp takyah la nak ringan2kan jari ko tekan button submit utk emel pic ko tu.. naper? naper? selepas hampir 5 tahun?! sampai je timing anak mata aku terpandang pic pompuan tu, aku terus sebak sgt.. aku pon ilang punca nape aku jadi begitu sayu.. mungkin terlalu takut pada kemungkinan2 yg tatau bakal terjadi atau tak.. sedeh.. sedeh sgt.. terlalu sebak sebenarnye sampai rasa tak tertahan nak nangis.. i hate u! bisik hati aku.. i really, really hate u pompuan gatal tangan! setabah2 hati aku, tak mampu bertahan biler nampak pic tu.. nak2 bile aku teringat kisah lelaki tu penah buat 'emel rujuk' utk pompuan tu.. dem! i hate dis feeling.. sepanjang masa aku termenung, pikiran aku terawang2.. tiba2 byk bende yg flash back dlm otak aku..

Ya Allah.. plis help me, guide me to pass all dis thru.. let da pain out from my vein.. plis.. help me..
For dearest, i'm better off by myself for dis while.. i think it hurt to see u now.. my heart ache so bad with no reasonable excuse.. i know it's not ur fault but plis understand me.. da real me..


.....................................-disconnected-

No comments:

Related Posts with Thumbnails