Wednesday, April 20, 2005

horoskop yg bongok

stat 2-3 hari aritu biler aku bukak frenster, misti horoskop nih cakap semer energy meter aku at full volume.. aiii terenyeh sampai semer full.. tapi biler di pikir dr segi pemikiran logik, semer tu mmg tak logik.. tang duit tu, ish ishh kalo betol mmg la heaven giler.. bole aku berjoli2 gaya katak menari dpt ujan.. byk ni dlm wish list nak beli tapi apekan daya.. kalo bab cinte itu buta, mebbe la kene gak sipi2.. sbb aku mmg tgh hati berbunga2 ngan cinta hati.. kekekekeke.. attitude? apekah itu? hehehe.. aku rasa biasa je attitude aku pon.. kat paras normal.. makanye no komen dik!

then.. you'll wake up bla bla blaa... satisfied by doing something that's totally out of ordinary? hahahahah.. u're funny la incik horoskop! mood apekah itu kalo di ertikan dgn 'kepuasan membuat sesuatu yg di luar tabii?' bwahahahaha!!! kalo ikutkan mood aku skang nih, rasa nak terjun dr tempat tinggi.. tapi nnt kang terbuno diri lak.. iskk tak baik doh dose besar maa.. so apekah bende2 yg patut aku buat as di luar tabii? *gelak golek2* any suggestion??

No comments:

Related Posts with Thumbnails