Sunday, April 03, 2005

kete usang

smalam ptg, teh telah pegi meninggalkan aku kesepian dalam kamar K-A-5013.. hati memberontak ingin membontoti tapi apekah dayaku utk memungkiri janji terhadap orang ketiga.. hehehe.. smalam kak fathin dtg bilek aku lelepak jap.. then ajak gi umah dia kat sri kembangan.. mmg nak ikut tp dah janji lak ngan ju.. so aku kene tinggal sorang.. mlm lak, ju lepak bilek aku sambil tumpang cpu inaz menggunakan monitor azzah sbb monitor inaz rosak.. diskas pasal nak kuar pagi esoknye, so decide nak sewe kete jer.. try tanyer semua org, semer kate kete fully book.. sepatah kate ju ' ape la diorang ni, dekat exam pon nak kuar'... kekeke.. agak keciwa gak makanye kitorang pasrah jer la naik bas sok.. aku n ju stay up sampai kul 3 lebeh.. sempat tengok citer Tim Burton's The Nightmare Before Christmas.. mmg besh la citer tu.. grafik yg cantek giler.. pastu ZZzzZZzz~

pepaginye tadi, bile aku bukak mate, sore ju sayup2 kat tinge aku cakap pasal kete sewe..ju nak try tanyer abg sab.. ikutkan aku, agak tak bape berkenan kat kete2 sewe abg sab sbb cam out condition.. tp dah payah sgt nak dpt kete, aku foloow jerk.. sib baik ade tp tu pon member dia punye.. yanie ikut sekali so bertiga.. hahahaha!!! time memula masuk kete, kitorang dah rasa seram2 misteri nusantara.. mmg sah2 kete ni agak usang cam dah 5-6 tahun tak bersentuh.. bile gerak, bonet blakang berkeriut.. then biler amik korner, bunyik cam besi handle nak tercabot.. pastu bile nak speeding, baru aku pasan kete tu ade gear sampai 4 je!! arghhh saiko kejap aku.. ni mmg sah kete usang! bwahahaha... first time beb bawak kete gear ade 4 je..aisehh.. potong stim betoi.. alhamdulillah berjaya juger sampai mines.. ahak!~ *shopping*shopping* kul 3 lebeh gerak balik.. ujan rupernye.. sempat singgah kat uniten bile pisang goreng, epok2 sardin (ju ngidam) n air soya.. dan time dlm mmu, aku hampir2 eksiden.. mmg sah terbukti berhenset-ensetan time memandu mmg bahayakan nyawa org lain serta harta bende awam gak.. marah betol aku kat driver pompuan tu.. sbb bukan salah aku pon coz tu mmg jalan aku n driver pompuan tu kat simpang..ikut sodap citarasa sipot sedut dia je terus masuk jalan aku tanpa menoleh kiri kanan.. series shit lewat dr tak sampai 1 saat, mmg bole gedegang la jawabnye.. sib baik aku and driver pompuan tu sempat brek emergency.. sipi2 jer tak sampai 1-2 cm jarak tuh aku rasa.. fuh fuh fuh! time tu aku rasa jantung aku, ju ngan yanie berenti berdenyut dlm 2 saat.. kitorang tak ape2 tp kesian kat pisang yanie, tergolek-golek dog ke bawah akibat brek tu.. tp ape2 pon karipap dia selamat.. alhamdulillah..

pastu ptgnye, danny datang.. yeyeyeye!! suka ati aku~ dia ade kat kl sbb kene tranfer n handle kat midvalley plak.. gi alamanda teman aku shopping junk food.. si omar (sepupu danny) ikut sekali.. ingat nak dinner kat fudkot alamanda tp tak jadi sbb crowded sgt org kat alamanda tu.. so dinner kat sirah utara jer.. order telo bungkus ngan telo bistik.. hihihihi.. besh besh~ eppy sbb dpt jumpa org yg aku sayang dan rindu.. timer kaseh danny.. i lebiu~

mienamei is poisonous! Induce vomitting if ingested.
N
POISON


UCAUTION
IN THE INTEREST OF SAFETY IT IS ADVISABLE TO KEEP RINAMIENAMEI AWAY FROM FIRE AND FLAMES.


"ACHTUNG!
otomen_gal may actually be a spider-human hybrid

Username:

From Go-Quiz.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails