Wednesday, August 29, 2007

DINNER YG X SEDAP!!!

sabtu lepas pegi nunton bunga api kat putrajaya wif abie n kakak ipar.. jalan yg sungguh jem dr masuk tol kajang smpi la kat putrajaya tuh.. time nak balik pon sama; seme exit jem gilerrrrs! aku dah saket pungkoq sbb sejak preg ni xleh dok lelama dlm kete nnt bisa2 tongkeng.. uhuhuhuh ahad malam dinner buffet kat Nelayan Titiwangsa.. saje nak basah2kan tekak kat situ.. sekali haa hamek kene RM61.00.. terkedu jap tgk bill.. rupernye sorang kene cas RM26.++.. campo kacang RM2, jeruk 3 ketol RM2, 2 tisu basah RM1, 10% cukai.. berjijiran air mate time bayar bill.. huahauhauha! tobat tamau gi sane lagi.. prefer Nelayan bangi lagi oke.. owhh unsangkarable nye sbb dah naik Eyes on Malaysia.. yee aku tau ramai dh naik tp aku gi titiwangsa just nak mkn je tp akhirnye naik gak gondola tu.. tu pon dah nak tutup.. tp pada aku x besh sgt pon.. biasa2 jer.. huhuhuhu isnin; pegi The Mall coz abie nak jumpa member dia.. ingatkan ade boling.. siap dah bawak stoking ala2 semangat gituh.. last2 cuci mate kat Parkson servey2 baju baby.. tp ragu2 nak beli sbb abie nak tau gender baby baru nak beli baju.. kang beli kaler pink, baby boy plak; vice versa.. walaupon aku merengek2 nak beli at least 1 tp abie buat muka tempoyak durian menyebabkan aku pon down.. dan semalam aku dan abie gi boling.. nampaknye eventho dh setahun aku pencen dlm arena boling, tp nampaknye still bergetah lagik..hehehe.. abie pon not bad gak.. masih memberi saingan sengit dgn ketinggalan beberapa pin di belakang aku.. maksudnye ape tu? yaaa! aku menang la kan.. huahuahau!! petangnye, dinner kat Muara Ikan Bakar kat Klang.. harga pon bole menjijiskan air mate tp taste bweekkk tak sedap! sotong masam manis cam letak sos bodo jerk.. kailan sos tiram pon cam tawar.. mmg tak sedap langsung! tp sbb dh bayar maka seme lauk pauk abes dikerjakan :D just suasana dia mmg besh la.. bole aa wat romantic dinner kat situ.. kesimpulannye, aku stret berjalan 2-3 hari nih.. tongkeng aku saket, otot peha aku kejang, badan aku bisa2.. hurrmm dasat juger penangan preg ni.. dah la seme dinner x sedap!! eeiii marahnye ati aku ni sebenarnye.. cam x puas oke.. tappe la..sok aku nak gi makan veggie food plak.. dh lame teringin.. harap2 kali ni cedap :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails