Wednesday, August 08, 2007

SAYANG ENCEK SHUBEN

Sebab-sebab naper saya sayang hubby saya..(skang la, tatau la future caner..kekeke) 1. Abie saya seorang lovey dovey (common la kan) 2. Abie sentiasa kat sisi saya xcept time dia keje 3. Saya sentiasa folo abie gi mane2 coz dia cakap saya ni tiang seri dia 4. I'm always blow his temper off tapi he got very good anger management 5. Abie rajin jolok betik belakang umah, kopek & potong kecil2 utk saya makan (siap sejukkan dlm freezer) 6. Bekalan air soya saya tak pernah putus since saya pregnant :D 7. Abie adelah teddy bear gebu saya utk saya cubit2, cepuk2 lepaskan geram kalo marahkan sesuatu 8. Kalo abie keje siang, dia akan pastikan bekalan makanan saya cukup sampai dia balik keje..ihiks 9. Tiap-tiap pagi dia akan chatting ngan baby dulu b4 mandi 10. Every nite plak dia akan dengarkan baby ayat2 Al-Quran b4 tido 11. Untuk saya plak abie akan usap ubun2 kepala saya dan cium dahi saya b4 tido 12. Abie selalu nasihatkan saya walaupon saya degil nak dengar tp deep down saya tau abie seorang yg terlalu penyabar orangnye.. terlalu byk yang abie lakukan utk saya tp hanya Allah jer yg lebeh tahu.. walaupon saya selalu saketkan hati abie dan abie pon suka saketkan ati saya tp rasanye saya over sket la..saya sayanggg sgt abie saya.. dulu saya tak penah sayang dia camnih tp since kitorang bersama, rasa sayang tu makin kuat.. mebbe ini anugerah Allah buat hambanya yg ikhlas atas sebuah ikatan suci :) saya sentiasa berdoa semoga ikatan kitorang akan berkekalan sampai ke syurga..Insya-Allah

No comments:

Related Posts with Thumbnails