Wednesday, October 29, 2008

l.i.p.p.y.l.i.c.i.o.u.s

enuff bout IAA.. huhuhu senang sket nak tulis.. pakai initial jerk.. pic taken time kitorang g Sogo aritu, remember citer pasal handbeg kulit ular??? saje xde kojo la kan.. time ni we (aku & IAA) tgh tunggu kat JJ's baby room sementara Mr.GITS (guna initial gak) pegi amik pampers yg tertinggal di kete.. masa ni disyaki IAA telah poopoo sbb bile aku ciom seluar cam ade bau2 enak.. skali bile bukak, daaa xde pon poopoo.. nampak sgt kentot IAA sgt busyukkk.. hehehe.. nway, not bad huh???

nak cakap pasal aku plak.. ala2 self obes gitew.. dulik la ek.. blog aku, suka ati aku la kan.. minggu ni minggu open house yg sgt hectic.. sane sini open house & wedding.. yerp i'm getting fat! jumpa kawan2 skola menengah di wedding Hanim, sgt xsaited.. masing2 dh kendong anak.. si Fazlin lak dh nak tambah 2 time umo baby dia 5 bulan.. rezeki masing2 ye x? Reena askin me bile nak tambah.. sengih dan bgtau mmg nak pon! hohoh poyoness.. tp as aku said ealier, tunggu result dis disember..

ekceli, sgt x suka ngan keadaan bodi aku skang.. sgt rasa gumuk cam mak badak.. yer aku tau mmg aku boolat type nye org tp skang ni lagi rasa xbesh.. nak pakai baju gi jenjalan pon xde mood.. uhh malas la nk bebel pasal ni.. kang ade plak yg sound aku x reti bersyukur.. ape2 pon bukan x bersyukur, just nak letgo feeling je.. dats all noks!

tadi kan, akibat tahap bosan yg melampaui seekor cipan, aku verangans2 la kan ngan sunglass nih.. uishhh lentik sane, lentik situ, cam2 style.. ade la rasa2 model gitew.. tetengah aku masyukk aku perasaan cam ade kelibat tgh perati.. aku kan rabun ya amatss, time verangans sah2 ler aku kabur2 time pakai sunglass ni.. bile aku kenyit2 mata nk kasik clear sket, tetiba kelibat itew gelak sakan yg Allah!!! euww mak malu noks!! mak kantoi ngan laki mak tengah verangansss!! rupenye dh lame dia spy mak sambil gelak2.. yosshhh ape nih, potong stim sungguh laki mak ni.. i hate! mati2 mak ingat dia bz ngadap pc.. nasib la labu.. sampai skang dia dok sakat mak!! huwaaa~

nway laki mak suka pic ni.. dia kate i'm lippylicious.. muahhsss~

No comments:

Related Posts with Thumbnails