Wednesday, November 12, 2008

selamat hari lahir ke-10 bln

ALHAMDULILLAH

IAA dah genap suploh bulan.. skang dia dh pandai:
♥ berdiri tegap
♥ berjalan sambil berpaut
♥ mula merangkak sket2
♥ prektis huruf 'R'.. sket2 'RRRRRRR' 'RRRRRR', tatau la dr mane dia blaja.. mr.GITS ckp misti IAA x pelat sbb dh bole getarkan lidah..
♥ sgt aktif dan lasak.. mommy serender!!!!
♥ dah ade waktu tido yg fix kul 10mlm - 7pg! FINALLY!!!
♥ x ske makan bubur yg blend terlalu halus.. kene kasar2 hokey
♥ masih BELOM tumbuh gigi
♥ berSALIVA sgt banyak.. mebbe nk tumboh gigi kot
♥ berat IAA just 7.8kg..

rindu x ngan IAA??? ok la sempena 10 bulan ni aku paste pic2 latest

ni plg latest.. gaya dia time geram.. kekekeke

skang dia suka duduk bahagian depan troli smpi tertido

paling benci ngan babyden ni.. aku baru hulur nk letak, dia dh menjerit2.. pastu siap try nak kuar ikut celah bedah tu.. haih la~


lastly, bende ni baru berlaku 2 hari lepas.. time tu mr.GITS gi antar adik aku balik hostel wif IAA.. sampai je umah, terus mr.GITS gegas2 panggil aku.. dia suruh aku cepat2 tengok IAA tido.. memula aku malas sbb stakat nengok anak aku tido ape nk diherankan.. tapi atas desakan mr.GITS, aku gi aar tengok.. sgt SHOCKING!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
my jaw drop open! gamba ni bukan saja2 dibuat, dimanipulate, or diambil time dia terpejam mata.. ni gamba real dia tgh tido.. aku sgt speechless caner anak aku bole tido ngan gaya yg statik camtu.. keajaiban kan??? very de priceless tau moment ni..hurmm

No comments:

Related Posts with Thumbnails