Wednesday, October 08, 2008

happy eidul

sangat happy & bersyukur ke hadrat Ilahi..
sbb dis month me & hubby ade rezeki lebeh utk berbelanja yg agak sakan la jugak..
syukur sgt sbb pelaburan kami ade hasil..

sangat happy & bersyukur sbb both aku & hubby mampu beri duit raya to our parent, our atoks, sepupu sepapat, bebudak yg dtg beraya, anak2 member in quite a big bucks.. bukan eksen ke ape tp ni aku tulis dr hati, ape yg aku rasa.. SANGAT PUAS HATI! sbb duit yg kite dapat tu bukan 100% hak kite.. sbb tu la aku x kisah bagi lebeh2 duit raya dalam erti kate sambil bersedekah.. yg tambah happy sbb segala keperluan rumah utk beraya aku yg sapot.. lagipon aku anak sulung.. sangat happy bile tengok mak ayah happy :)

sambil2 tu kitorang pon menghadiahkan diri masing2 ape2 yg patut.. huhuhuhu.. tapi rasanye Abie & Altamis yg byk shopping tau.. dari baju, kasut, wallet, seluar jeans, sandal.. huh! aku just beli 2 pasang baju kurung.. cari gak handbag/wallet/makeup segala yg gurlie2 la tp xde satu pon berkenan di jiwa..

dis year balik johor.. umah mak ayah aku.. hehehe.. stat bertolak balik ahad malam - sampai kul 1 pagi.. sib baik pegi & balik x jem!!! yehuuuu!! tapi badan saket2 balik dr kampong sbb keadaan jalan raye yg asyik terhenjut2.. k la, jom layan gamba ;)

dengan mak udeposing model sket (nampak x ayahnye di blakang hehehe)
hasil rembatan abie
pakaian raye altamis
sampul raya yg dapat free


kumbang di kalangan bunga cewahh!
ni la makcik2 yg rajin melayan altamis
tido kepenatan

No comments:

Related Posts with Thumbnails