Thursday, November 27, 2008

back for gewd!!!

alhamdulillah dh selamat balek dr kampong terchenta..
aii kekunun semangat la bawak broadband balik skali sbb nak online kat kg..
mmg la dpt online tp slow yamatttss..
tensi plak jadinye.. so bungkus balik broadband dan bercuti dgn aman kat kg..
hehehehe..

owhh mebbe ade yg tertanya2 nape saya tuko link blog?
ni semer utk kebaikan saya dan keluarga saya..
kire saya nak sedikit privasi; meaning saya tammo ade pembaca2 yg x budiman-suka-hati-mengeruhkan-keadaan membaca blog ni.. biarlah kawan2 yg sedia ade je ni yg baca..

bercakap ttg blog ni, ekceli dh lama saya buat blog ni tmpt lepaskan tekanan-perasaan-cakaplepas saya tp sejak akhir2 ni ade org yg x berpuas ati dgn blog ni.. padahal saya xde pon kaco life dia & langsung xde kene mengena pon blog ni ngan hidup dia.. pelik bin ajaib kan manusia ini? *geleng paler*

saya tatau la nk lepaskan kat mane lagi kalo bukan blog.. nak jumpa pakar psikologi, x mampu.. hehehe

saya dh lame berblog.. saya suka berblog.. saya xkan give-up utk berblog.. saya x kisah org baca blog saya tp kalo dah sampai tahap yg tidak sepatutnye, mmg la saya hangin..

senang citer, saya nk luahkan segalanye kat sini *walaupon maseh ade tapisan*.. saya dh leteh asyik nak kene jaga hati org lain; padahal hati & perasaan saya, diorang sket pon x hiraukan..

No comments:

Related Posts with Thumbnails