Saturday, November 22, 2008

my last day @ skool

aku stat d journey here on 16th April.. terkulat2 memikul segala tanggungjawab yg diamanahkan.. banyak kenangan manis yg tertangkap dek memori kat sini.. meluaskan lagi pengalaman aku yg masih setahun jagung dlm arena ini.. aku terharu sbb mampu mengharungi ombak tsunami selama berada ni sini..

memulakan langkah yg tidak pernah ditatih utk terus bergelumang ngan segala jerit perih seorang guru.. to b frank, time awal2 stat, beberapa kali aku nak berenti sbb x mampu menghadapi kerenah anak murid.. tp Alhamdulillah sampai ke perjuangan terakhir, aku mampu bertahan..

sgt berterima kasih pada seme rakan2 guru & staff2 yg banyak membantu.. spashly akak2 ku yg byk bagi sokongan moral.. tq a lot! walaupon anak murid kat sini byk menduga kesabaran tp sib baik ade sahabat2 yg besh.. susah nk digambarkan perasaan ni.. jom layan gambar je k







pada skolah aku berkhidmat, tq so much for mendewasakan aku ^_-

No comments:

Related Posts with Thumbnails