Thursday, March 12, 2009

PBS

pheww! hari sukan dah lepas. resultnye muka aku sunburn teruk spashli hidung aku. seme orang akan tego bile nengok hidung aku yg merah cam badot. saba je la! aku masuk perbarisan puteri islam. kali ni uniform kitorang dah lain. sangat cumel. bukan aku yg cakap tapi ramai orang cakap :D

pose b4 perbarisan
one of my hosmet
dedua ni hosmet aku
rumah sukan kami


dis wik aku wat PBS kat bamboo river je. so everyday bole ulang alik. pastu next wik cuti seminggu! tapi assigment bertimba2 T_T nampaknye Altamis sgt ceria bila aku ade kat umah. jumaat malam last wik time mr.gits amik aku kat kondo, aku nengok Altamis dah kurus! sedeh sgt tau tengok condition anak camtu. mr.gits kata bila aku xde kat umah, Altamis wat perangai cam xmo makan, minum, asyik meragam je nak dukung. salah aku kah? aku malas nak bising2. aku pon xsalah kan sesapa dalam hal ni. tapi bile pikir2 aku just xde kat umah 4 hari je, bukan sebulan dua. xkan la tu pon jadik masalah besar. hurmm no komen la. cuma aku just tersentuh tengok anak kesayangan jadi kurus melidi. dah la Altamis ni specis kecik. tambah plak hal camni makin la kurus. sib baik aku PBS + cuti seminggu = 2 minggu aku ade kat umah.


since balik ke bamboo river, aku asyik ajak mr.gits kuar jenjalan. window shopping pon halal la. skang ni cam cepat bosan plak dok umah. nampaknye Altamis pon enjoy jenjalan. sian dia kalo aku xde, mmg terperap je la kat dalam umah. well, aku juger dah berjaya beli digicam baru. mmg dah lame simpan hajat nak beli panasonic lumix. aritu kat har.vey norman ade sale LS80 just rm399. ape lagi kan? mmg rembat la satu! kalo harga biasa pon rm490++. pasni bole la aku idupkan balik aktiviti fotografi aku yg dh lame terkubo tu. insya Allah.


dis wik sgt besh sbb skang mr.gits pon tgh kursus so opis hour. kalo x, slalu shift. memandangkan aku PBS, kul 2pm dah ade kat umah, then kul 6pm mr.gits dah balik, bahagia betul rasanye. hihihihi. slalu sementara tunggu ayahnye balik, kami akan tido petang. senang je idup kan? well for dis time being la.


rindu kat altamis x? dia dah makin cerdik. alhamdulillah. skang dh bole berlari, dah pandai 'bawak' kete dia (siap drive laju2 pastu angkat kaki), dah pandai sedut air (aku xpernah ajar) so aku amat teruja! gigi pon dah bertambah jadi 6 batang. nakal tu normal la budak tengah naik ni. k la, korang layan je la gamba ye ;>

No comments:

Related Posts with Thumbnails