Monday, March 02, 2009

otot-otot yang pecah

ye! skang mmg badan aku saket-saket yg amat. bermula dari minggu lepas sejurus selepas sukantara membuka tirai. nama aku masuk dlm list rumah Maju & Padu tapi aku pilih Padu. rupernye umah Padu kaler biru; kaler yang susah nak menapak kat dalam hati aku.


sret to d point camne aku bole saket otot. ni seme gara2 aku eksaited sangat ngan lompat tinggi. ye noks! mak loncat zero point ocay! first attempt jer tetiba terasa peha aku tergeliat. memang bisa gilos. tapi aku kentalkan jiwa raga lalu meloncat untuk 2,3 & 4 attempt! hamek ko! xde la jaguh pon. just dapat 1 point je. kah kah kah! tak pernah aku eksaited over camni time kat skola dulu. then bile nak lari 800m mmg aku xleh. the pain quite unbearable ekceli. pastu ade latihan tenis & kawad puteri islam lagik. HUWAAAAA!!!


rehat 3 hari kat umah; dah rasa ok. infact aku lupe langsung yg peha aku bisa-bisa. just badan aku jadik jeli sbb terlalu ekzosted. mebbe dah lame bodi aku x exercise teruk camni.


pagi tadi time PJ, kitorang main 'pukul berapa tok harimau'. time tu la tetiba aku rasa very-very sharp pain kat peha! rasa nak nanges ocay!!! I HATE LOMPAT TINGGI!!! petang plak ade latihan kawad tapi aku escape. saje test power gi badminton nye selection utk sukan antara maktab. aku ngan member aku, Izan je dak KPLI aka mak budak. yang lain seme dak2 lepasan SPM yang solid molid bodinye. harus la kitorang kecundang ditengah jalan kan. hahahaha! aku ni saje mengundang padah kan? skang ni 1 bodi aku saket2 balik. nak duduk antara 2 sujud pon sgt saket. saba je la.


wat masa ni xde sgt citer pasal Altamis. tapi aritu time wiken, aku gi brekpes kat ayob, owner dia tego yg Altamis nampak susut since aku masuk maktab. ok, aku sangat terasa tau. why??? sebab selama ni aku berusaha sungguh2 untuk jadikan dia gebu & comel. aku bukan la kata orang yg jaga Altamis tak bagus. just terasa terjentik jugak la bile tengok Altamis susut. mebbe ibu sendiri jaga lain dengan orang jaga. bile tanye hasben, dia kata bagi makan cam biasa. entah la. malas nak pikir sgt sbb otak aku dah sedia serabut dgn esemen2. cuma aku doa anak aku sentiasa sehat.

No comments:

Related Posts with Thumbnails