Saturday, September 25, 2010

ASYIK MAKAN JER!

sok skola ganti..

tapi aku eppy sbb sok keje nye makan2 ye! seronot!

tapi yg aku pasan la kan eventho napsu ni mencanak2 terhadap makanan tp aku agak makan sket.. sbb perot aku cepat rasa full.. RUGI BESAR WOOO~

ekceli aku sedang menanti kepulangan mr.gits frm KL.. slalunye dia akan amik bas kul 10 malam & hanya akan kol aku bitau dh sampai depan pagar umah kul 3 pagi..

mekaseh wahai suamiku sbb sanggup almost every wik balek jenguk kami anak beranak.. SUAMI KU HEBAT!!! yela konsidering dia ulang alik hari jumaat as soon as abes keje, kejo komuter, naik teksi & naik bas 6 jam.. aku tau dia penat tp aku xmampu nak redhakan dia balik 2-3 minggu skali.. xsanggup.. ape yg aku mampu hanya bekalkan dia pil kecergasan badan. :D hihihi..

dr isnin aritu keje aku hanya makan sajos.. maklum ar pend. khas skola aku 2 minggu ni penuh ngan aktiviti beraya je.. aku timbang pas raye ni berat aku naik 3 kilo.. lalalala.. hamekkkk! pasni makin bulat la badan yg sememangnye bulat ni.. tapi bebaru ni checkup, misi xde la sound pasal berat badan naik tinggi sgt ke hape.. kire oret la tuh.. sbb ade akak tu naik dlm 5 kilo pas raye kene sound soh jaga pemakanan.. sib baik!

skang ni tgh berkobar2 nak gi scan sbb dah masuk 5 bulan ni dah bole nampak gender baby.. time arsyad dulu pon aku scan time 5 bulan trus nampak baby boy.. lalala xsabarnye.. tapi instinct mengatakan baby boy lagi.. huhuhu..



yeahhh! kali ni aku tempekkan gambo aku yg perasan cun! biasa la kan kene la pomot diri sendiri.. dulik la ape org nak cakap.. ok sile jgn konpius nape wajah i ni nampak selim melim dalam gamba edisi raya ni ye.. sumpah i xde edit kasi lonjong gamba2 ni.. i think seme ni sbb time pose aritu berat badan i turun 3 kilo maka lemak2 di kawasan sekitar wajah i pon merudum juger *i rasa la* sbb ade GPK i pon tego time b4 cuti raye aritu bgtau muka i nampak dah kurus sket *ala sketttt je nyah so jgn la over jelesii ocaay*

No comments:

Related Posts with Thumbnails