Tuesday, September 14, 2010

suda 28 tahun...

ALHAMDULILLAH...

dah tua T_T
byk lagi blom accomplish nih...
sgt jeles ngan org2 yg muda2 dh ade seme...
tapi aku yg dh tua ni masih merangkak lagi.. masih blom bole nak tarik napas lega.. cuma pas kentut je rasa lega sket.. nak2 musim raye ni kan.. hahahaha!~

aku masih mencari umah...
masih menyimpan utk kluar kete baru *opsss*
masih lom daftar lagi kat tabung haji utk gi haji...
**sigh**

apo la.. asyik nk mengeluh plak aku ni kan.. ye aku BERSYUKUR at least aku dh ade kuarga sendiri, ade umah utk berteduh, ade kete utk jalan2, ade cukup duit utk berbelanja..

tapi paling sedeh biler encek hasben TERLUPA besday aku.. sadis x? menetess air mate haku taw.. ni 1st time dia lupe besday aku.. mebbe sbb syok sgt beraya kot.. time aku tanye arini hari ape, mmg dia blur btol..

"arini hari ape?"
"hari isnin"
"arini brape hari bulan?"
"13 lah"
"bulan ni bulan ape?"
"9"
"so??"
time ni encek hasben berusaha berpikir dgn jitu.. pas 4 minit baru dia tersedar aritu hari ape & trus peluk i yg dh menetess air mate & wish besday i.. sampai ati u!!!

oleh sbb encek hasben dh wat kesalahan besar, time dia tanye nak adiah ape, i trus mintak hadiah yg tiada mahap bagimu.. i nak barang kemas! estimet value is 5k iaitu rantai emas yg labuh paras dada siap dengan loket kerawang.. encek hasben tergelak dengar permintaan i tp i tau dalam ati dia nanges lagu blackrose.. tu la  sape soh wat slek.. dari niat nk mintak adiah harga 0.5k trus naik jadik 5k selaras dgn kenaikkan paras darah i yg terdidih.. huhuhuhu.. tapi i xkijam.. i kasi duration b4 besday next year to accomplish.. tapi lagi cepat lagi bagus.. jimat pon jimat sbb harga emas makin hari makin naik.. remember dat ocay cik abg sayang :P

ocay la.. enuff la.. jom layan gambar raye plak.. daa!~


No comments:

Related Posts with Thumbnails