Tuesday, February 01, 2011

KNOCK! KNOCK!

herluwwwwwww!!!!~

hahaha aku maseh bersiaran langsung dgn perot boyotss.. well little Q still comfortably snugging in d womb.. tapi mommy dia ni dah cam xsabar2 dah nk soh baby kuar.. bukan hape, just aku makin xkeruan biler tido, biler makan, biler buat keje2.. sbb kaki bengkak yg dasat, tangan dah kembang n forever kebas (cam semut2 tu), my belly pon dah bisa2 bile nak bangun xkire la dr posisi ape pon.. kadang2 (rasanye slalu jugak) ter'adeh2' aku time nak mobile from one place to another.. i think my baby is big.. sbb sejak sebulan 2 ni aku mmg sgt kuat makan.. tambah plak baby dok elok je dalam perot sedut lemak2 yg mommy dia makan ni lagi la membesar dgn jayanye si kenit ni.. *pasrah*

ok sape kawan2 aku yg lebih kurang saing2 due date ngan aku yg lom deliver? angkat tangan plis! well, aku rasa  seme member2 yg aku tau due lebih kurang aku or less, seme dah selamat bersalin n menempoh alam berpantang.. even member aku yg due date dia later than me pon dah deliver.. agak stress di situ.. aku rasa peknen kali ni sangat lamaaaaa banding yg dulu.. penantian satu penyiksaan T_T

pengalaman peknen yg dulu dgn yg kali ni pon sgt lain.. owh mmg terasa bezanye.. dari segi hormon, penampilan, emosi, ke'bisa'an badan dan kemalasan yg melanda.. just napsu makan je sama.. hohoho.. adekah disebabkan perbezaan jantina anak?

sejak 4-5 hari berturut abie tolong urut kaki aku yg bengkak bagai johan ni, alhamdulillahh ade gak surut bengkaknye.. dah kurang rasa 'ketat' kat kaki ni.. tetiba teringat kata kak yus kalo kaki dah stat surut, dah x lama la nk deliver.. well, just wait n see je la..

3 comments:

. i . n . a . z . said...

good luck... semoga dipermudahkan urusan bersalin nanti.

Ms.Rainna said...

tq inaz... nerves ni...

Rozailin-Rahman said...

hehehe..best best..dpt sepasang kite..sama sama membesarkan anak anak supaya menjadi anak anak yg soleh dan solehah!

Related Posts with Thumbnails