Thursday, February 10, 2011

E-DAY!

laswik adik ke-3 aku tunang.. siap pelamin bagai.. trend zaman skang kan.. Alhamdulillah seme berjalan lancar..


cuma ni ha! pelamin ni bile la mak andam tu nak amik balik.. dah seminggu tersadai kat umah aku ni.. kang aku lelong kang! sbb pelamin tu menyebabkan operasi mengemas semula ruang tamu tu stuck sbb xleh nak letak sofa, carpet, etc lagi.. iskk..

simple but nice~

nway skang Arsyad agak manja terlebih sejak adik dia ade. kire dia pon seeking attention kite jugak. biasa la tu kan sket sebyk misti ade aura2 jeles kat adik dia. tp so far dia xde la nak dengki2 adik dia. slalu dia belai2 je adik dia tu. cuma kalo aku marah sket trus nanges. misti dia terasa yg aku dh kurang sayang kat dia. tapi keletah dia tetap buat aku n abie tergelak. makin macam2 si Arsyad ni. tengok aar gaya dia yg kretip ni. bawak beskal pakai topi keledar kununnye. 


beskal ni besday present dia yg ke-3. aku up sket saiz beskal ni sbb yg lama tu rasanye dah cam kecik sgt utk dia. beskal ni bole pakai sampai dia masuk skola. sbb tu aku beli siap rim aloy, tayar getah idop segala. so save la duit aku utk beberapa tahun lagi utk bli beskal. hahaha! 

3 comments:

efa fairuz said...

kemaen pakai helmet siap :p

kehkehhh!


wah sejak pantang ni rajen la ko apdet blog eh :p

. i . n . a . z . said...

waaah... arsyad memang nampak macam big boy la. siap bole naik beskal budak besar. pakai treksut bagai.

zara still lagi naik beskal pink roda tiga. tu pun kita kena tolakkan. kaki tak sampai nak kayuh. dan still pakai baju baju baby.

Ms.Rainna said...

efa: kekekek.. sbb aku akan ngadap pc sambil pam susu.. tu yg rajin..

inaz: ramai jugak yg cakap arsyad cam mature dr umo dia.. mebbe sbb dia tinggi kot

Related Posts with Thumbnails