Friday, May 06, 2011

JADUAL SUPERMOM!


i'm a super dooper mom! selamat hari ibu kepada diri sendiri..

sejak naik keje, kehidupan semakin hectic.. jadual pam ebm pon lari abes..

10.00pm : masukkan frozen ebm kat freezer, masuk titon
4.00am : bangun pam susu
5.00am : kemas beg anak2, beg pam, beg keje
5.30am : susukan Qayla, mandi
6.00am : solat subuh, siapkan diri
6.15am : kejut Arsyad bangun, panaskn enjin kete
6.25am : kluar gi keje

PENAT SANGAT MENGURUSKAN ANAK2 SEORANG DIRI!!!!!!!!

dengan Arsyad yang makin mengada2.. mmg aku cepok selalu biler dia stat buat hal.. mudah emosi sbb aku penat.. rasanye kalo keadaan ni berterusan, bole mati budak tu aku bantai.. Qayla plak asyik nak ngempeng jer.. nak rest atas katil utk diri sendiri pon susah.. tambah plak sampai skang Qayla tanak nyusu botol.. kat umah bbsitter dia minum pakai picagari.. makin stress aku dibuatnye.. seme bende aku yang nak kene handle, nak kene pikir..

aku sedeh.. sedeh sangat.. hati aku sebak..

2 comments:

efa fairuz said...

hmm..memang, bile kite penat, the stress will double up.. stress bb takde masa utk diri sendiri, stress sbb tak cukup rehat.. stress sbb kena handle anak anak all by ourselves..

sabar la weh.. hopefully ko dpt jumpa jln penyelesaian soon.. happy mother's day!

Ms.Rainna said...

T_T aku kesian kat Arsyad sbb dia slalu jadi mangsa ketidakstabilan emosi aku...huk huk huk

Related Posts with Thumbnails