Tuesday, April 26, 2011

SI PEMBURU

lagi seminggu lebeh nak stat keje balik..
tetiba terasa aneh nak bekerja.. hahaha bwekk poyo!

bulan ni dapat duit kutu..
makanye aku MUSTI menjadi seorang pemburu..

MILK WARMER & MANUAL PUMP

milk warmer ni sbb utk aku letak kat bbsitter biar dia senang nk panaskan ebm..
warmer pilihan hati ialah encek Little Bean sbb dia affordable.. rm99
aritu usha kat JJ tebrau dah abes :( dah ler ade 15% less..
so aku survey2 kat internet.. bajet aku bawah rm100
las2 aku rasa aku nak rembat Jingle Jungle - bottle and baby food warmer..
kat fabolous mom baru rm63.90.. bagus la sbb mmg aku plan nk gi sane wiken ni sbb nk beli nursing bra lg.. 2 lai yg ade skang ni xcukup..


manual pump plak utk aku remote ke mane2.. xkan nak bawa spectra yg gabak tu..
tapi bole je nak bawa sbb bilik guru aku ade bilik kecil so senang je nak pam..
tapi aku rasa manual pump sgt perlu kalo nk shopping lame2..
mr.gits soh beli pump yg pakai bateri tp xtau la nape aku berkenan..
usha2 aku berkenan sgt ngan Unimom Mezzo Manual Breast Pump..
harga pon ok.. xler mahal sgt.. aku baca review pump ni cam avent nye manual pump just in cheaper mode la.. kire good option utk mommy2 yg berbajet rendah cam aku :D heee..

No comments:

Related Posts with Thumbnails