Monday, May 30, 2011

JENJALAN MERSING

ari sabtu lopeh on 28 May, kitorang pon berlepas dari Pontian menuju ke Mersing
sepupu encek hasben kawen.. aku penah sekali je jejak Mersing 7 tahun yg lopeh..
so aku pon cas eksaited terlebey sbb terasa cam gi holiday..
ye mmg aku jarang sgt gi holiday.. alasan encek hasben bz..

ekceli aku luper bawak camera..
dan time gi wed kazen tu, Arsyad mengaruk tetiba nak beli buku..
tapi kami (aku & hasben) buat dek je malas nak layan Arsyad yg terjerit2 histeria nak beli buku tanpa pedulik pandangan org sekeliling sbb dah lapo..
maka terlupe nak amik gambo segala.. makan pon sebenarnye xenjoy..
dan paling haru sbb jalan menuju Mersing tu sgt pening.. cam ular kene palu..
kami kejap je kat sane; gi ari sabtu, ahad dah balik.. mmg xjenjalan or mandi laut..

yang ade just gamba Qayla dan bilik homestay yg kami stay..
besh bilek tu cam hotel 3 bintang!! murah pon murah..
so layan je la gamba anak dara ku yg sorang tu eh..

time baru sampai.. beshkan??

slalu budak tecit susah tido kalo tempat unfamiliar tapi Qayla xdulik pon..
tido mengepak lagi!

baju baldu merah time gi majlis tu.. sweet sgt baju ni

bukti kukuh bahawa se-nye Arsyad mmg dengki adik dia dok dediam atau tido..
dia akan usap2 pipi adik dia sampai adik dia xsenang duduk..

No comments:

Related Posts with Thumbnails