Friday, April 09, 2004

arini pas bangun lewat, aku terus berkemas2.. sok aku dah nak pi melaka then 11hb plak pi skolah aku kat nogori.. pastu baru balik Pontian konvoi ngan Olin.. Teh dan Dania ade ajak pi presentation dak final year Media Innovation (MI).. tapi last2 aku cam terlupa sbb leka kemas2 barang.. sori yeh Teh dan Dania..

7hb aritu pas exam E-com terus aku rush ke Puduraya.. Dania ikut sekali kununnyeh membawak diri majuk ngan Apis Kutcher dia tu.. kekekeke.. perjalanan naik bas Maju amik masa 6 jam tau!!! sepanjang perjalanan tu aku nyumpah2 dlm hati.. si Dania lagik dasat; bley menguap sambel nangis coz lama sgt dlm bas Maju tu.. hahaha lagik sian.. pastu esok paginyeh 8hb kul 11 aku bertolak semula balik MMU.. aku bawak kete Wira SE merah ayah aku tu coz aku nak bawak balik barang banyak.. alhamdulillah area kul 2.30 sampai MMU.. masa kat area highway Pagoh ade speedtrap.. perghhh time tu kecut giler.. sib baik kete blakang aku yg kene tahan, bukan kete aku.. tu la hikmahnye aku mengingat pesan ayah supaya bawak 110km/j jer (walaupon masa memula aku pecut sampai 160km/j) hehehehe.. pas speedtrap tu terus je aku menten 110km/j.. co-pilot aku (Dania) ampeh sket.. banyak tido jer :P..

semalam, aku betul2 have fun walaupon kaki aku rasa nak tercabut.. semalam geng Julie Dahlan (aku, Teh, Sepon & Dania) kuar meronggeng kat Mid Valley.. Sepon dgn misinyeh mencarik baju utk clubbing tuh~ tak larat noq!! aku sekadar nak carik baju yg harga rm15 tuh kat Jaya Jusco.. si Teh menang bagi kategori member Geng Julie Dahlan yg paling banyak bershopping!!! tahniah Teh~ hihihihihi.. tempat ke-2 jatuh pada Dania!! tahniah jugak buat cik Dania.. keh keh keh.. Sepon just beli baju je coz kasut idamannyeh tade.. ikutkan aku nak beli baju tapi tah la.. semer nyeh tak berkenan kat ati aku.. tappe save duit.. then kul 10 tu kitorang pi beli tiket tengok movie.. kul 1 lebeh baru kuar dr kawasan Mid Valley tuh.. pastu dak2 ni nak cuci mate tengok maknyah2 kat Lrg. Haji Taib.. perghh ade tu mmg lawa.. pastu si sepon ade taste kat sorang mamat kat situ.. aiyoohh giler la kitorang nih.. ala.. sajer je kan coz masing2 dah nak intership seperate place so last nite we've spent our time so much~ luv u all muahhs muahhss..

to all kengkawan: eppy holidays!~ and eppy internship yeh~ jgn luperkan aku dan aku pon takkan luperkan korang.. to Inaz, eppy becoming besday!!!~ bukak hadiah aku tuh time besday ko tau jgn bukak awal2.. cepok kang :P~.. to Teh, Dania & Sepon: WE RAWKSSS!!!!.. gonna miss u all T_T

Pertemuan ini
Adalah suatu perkenalan
Perkenalan ini adalah persahabatan
Dan persahabatan ini
Adalah keakraban

Sahabat
Dalam kehidupan
Kita memerlukan teman
Teman tatkala kegembiraan
Teman sewaktu kedukaan

Teman
Hidup ini adalah permulaan
Hujungnya masih kesamaran
Namun semuanya berkemungkinan
Pabila kita bersama
Bergandingan tangan
Memupuk sebuah keserasian

No comments:

Related Posts with Thumbnails